Taigaro!
Nu är Taigaro äntligen här! :)
Så här är hans egen tråd, där det kommer att komma upp massor med bilder under hans tid här. Kommer också skriva lite om hur det går med min allergi ^^
Som ni säkert redan vet så kommer Taggo bo här ett tag för att jag ska kunna se om jag känner av teddys. Visserligen är Taggo mest troligt lejonhuvad dvv, men han har inte fällt än :)
Håll tummar och tår för att jag ska tåla honom! I så fall blir det en teddyvädur till senare i sommar. :)
Bilresan hem gick utan problem :) Men Taggo var lite ängslig när vi kommit hem, så jag lämnade honom själv i buren en stund. Ska ut senare och titta till honom ^^
Åhh så fin han är!:)
/Isa
Han är så söööt! Och jag hoppas verkligen att du inte ska känna av nått så att du får hem en liten tuss som är din egen snart! :)
Hur uttalas hans namn? Har funderat på det ett tag hur man igentligen säger det, haha. Söt är han iaf :)
Håller tummarna!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4 det uttalas nog som det låter tror jag
Taigaro ;)
#0 Håller tummar att allt går bra nu =D och att min lilla taigaro är såå snäll mot dig såå ;)
Tack allihopa! :'D Hoppas också verkligen på att jag inte känner av honom. Än har jag då inte gjort det ^^ Och då är jag ändå förkyld, och har lättare för att känna av då 
Taggo var inte lika skeptisk mot mig idag, utan kom fram och hälsade på mig när jag kollade till honom i morse. Tog ut honom i hagen en stund också, där han hoppade upp i knät på mig ^^
Gud så söt kanin! Hoppas det kommer gå med super med honom & att du inte märker av allergin! (:
Eftersom lilla Nadja inte uppdaterat sen 19 så uppdaterar jag.
Igår pratade jag med henne på Msn och allt går fortfarande bra och idag borde det väll också gå bra.. ^^)
haha nadja jag läängtar till jag kan komma o hälsa på dig igen! (a) saknar min lilla bluppis Taggo! ^^
Ojdå, som Angelica säger har jag helt glömt att uppdatera!
Det går super med plutten, han verkar trivas här ^^ Dock svårt att säga något om allergin, då jag fortfarande är förkyld. Är inte förkyld pga allergi, jag känner skillnaden :) Imorgon ska jag nog fota honom lite ute om det är fint väder. ^^
#8, Jaa, jag vill också att du ska komma snart! Förstår att du saknar plutten :)
#9 haha whoho, du berättade, vad kul att det går bra iaf :], men bli frisk kvinna! x'D ^^
ja fasst det är ju bra träning ;) han ska ju ändå säljas så ^^.
#10, Haha, ja! Tycker jag med ;) Men hon jag blev smittat av är fortfarande sjuk, så det kan nog dröja..
Jo, det är klart.. ^^
#11 haha vi får bilda klubb. Sjuklingarnas Liga. ^^
Tussen fick springa lös på gården idag! Det uppskattades väldigt ^^ Passade också på att testa en av rosetterna på honom och ta ett par bilder ^^
Har iaf äntligen börjat bli frisk, och jag känner att jag nog är ganska oallergisk (finns det något som heter så?) mot teddypäls. Kaanske att jag känner av lite (kan hända att jag blir lite snuvigare, men vet inte säkert) när jag borstar och all lös päls flyger kring ansiktet. Men med tanke på att jag ändå är allergiker tycker jag inte det är så konstigt, och jag tycker inte det gör något heller eftersom att det i så fall inte stör på något sätt :) Och det är inte alls säkert att det är allergi heller. Jag avvaktar så länge, han ska ju bo här flera veckor till.
Ett par bilder från dagen ^^

Lillen då <3 han är så söt haha ^^ <3
Ååh man nästan dör, så söt är han:)
/Isa
#14, Hihi, klart han är! ^^
#15, Det är han verkligen! :)
#15 du ska inte ha han ;)?
haha skämtar (a).. känns ibland tråkigt att han är Lejonhuvad dvärgvädur "Peking" ^^
#17 I wish (a) haha jag hade nog varit superintresserad om det var en hona TROTS att jag vill ha helteddy, ajabaja Isa 
/Isa
#18, Förstår att du skulle vilja ha honom! Han är verkligen helt underbar ^^ Kommer ha grymt svårt att skilja mig från honom sen.. 
#18 No önskar han var hona ;) haha (a)
#19 haha nadja men som vi sa (a) jag slår dig i skalle och springer iväg med han om jag inte får ta han sen 8)
#20, Haha, det låter bra det ;)
#22 Han är så fin Nadja. :)
#23, Det är han verkligen! ^^
Kanske dags för en liten uppdatering ^^'
Ingen allergi här! Känns jätteskönt :) Jag och Taggo är ute i gröngräset varje dag ^^ Han är väldigt pigg av sig och vill inte sitta stilla långa stunder ;) I hagen däremot är han hur go och mysig som helst.
Vet ni någon som skulle vilja ta över världens goaste lejonhuvade dvv? Yuki kommer ju hem till mig i början av Juli och hur mycket jag än skulle vilja behålla Taggo här som en kompis till honom så säger mina föräldrar blankt nej.
Han förtjänar ett underbart hem. :)
Verkligen kul att det går bra nadja :)
får hoppas han får ett sånt bra hem han förjänar nu bara :)..
han är så vacker blir finare o finare varje bild jag ser honom asså :') usch önskar jag kunde behålla skiten <3
Sen måste jag bara få nya bilder på han då jag ser att du fotat 8) haha <3
#26, Hihi, han är verkligen grymt snygg den lilla killen! ^^'
#27 haha menaru ?! ;) pussa lillen på nosen från mig ;D
Är Taigaro till salu? ;O
#28, Det ska jag göra ;D
#29, Japp, det är han :) Dock har han kanske redan hittat ett hem hos en av mina vänner, men det är inte säkert än.
#29 jao det är han. det har funnits om det lite här och där hehe ;)
#30 jao kanske x) men det är ju inte säkert ännu om det haha ^^.
åh! han är så fin (: hoppas han får ett lika bra hem som han har hos dig <3
Nu är Taigaro "Tingad" av Nadja's kompis sofia ^^
så jag får inte hem min nallebjörn något mer x[..
#33, Aw, tråkigt för dig gumman :c Men du kan säkert komma hit i helgen och gosa med honom!
Jag är iaf glad att han har hittat ett så bra hem :) Sofia är en riktigt ansvarsfull människa, så jag tror att han kommer få det super hos henne.
#34 ja ;c.. men men bättre han bor nära änne att han bor långt ifrån :) kan ju kanske få sånna dära små Taigaro Bebisar här hemma sen 8)
Jadå, det tror jag nog :] sen kan du ju träffa han då och då, så det är ju super för dig =D
#34 ja ;c.. men men bättre han bor nära änne att han bor långt ifrån :) kan ju kanske få sånna dära små Taigaro Bebisar här hemma sen 8)
Jadå, det tror jag nog :] sen kan du ju träffa han då och då, så det är ju super för dig =D
#36, Vad bra :] Hihi, det tycker jag du kan få! Taggo är för fin för att inte avlas på (a)
Precis! 
#37 haha precis (a)
Taigaro växer så det knakar! En riktigt fluffpäls har han också (dock inte teddypäls då den är för flygig och silkig, tror jag…). Otroligt söt är han ^^
Om bara lite drygt två veckor kommer Taggo flytta hem till min vän Sofia. Det kommer kännas otroligt tomt här, verkligen, men jag vet att han kommer få det toppen hos henne :)
Så nu håller jag bara tummarna hårt, hårt för att jag ska få hem Yuki tills dess.. :)
Idag flyttar Taigaro! Jag ska inte låtsas om att jag inte är ledsen, för tråkigt och sorgligt är det. Han har ju faktiskt bott här i två månader! Jag vet att jag kommer få träffa honom ofta ändå, men det är ju inte samma sak som att ha honom här hemma utanför dörren. Men oj vad jag är glad över att jag fick chansen att ha honom här!
Och som sagt är jag glad att han får komma till ett så bra hem och jag är säker på att Sofia kommer ta väl hand om honom. :)
#41 Gulligt :]
#42, Tack :]