Ebba <3 Gucci
Idag är Ninak´s Ebba på dag 31 och för en stund sen när jag kikade till henne hade hon gjort ett fint litet bo och höll på att bädda för fullt med päls. Nu hoppas jag att det ligger några söta små bebiskorvar i boet när jag kommer hem från jobbet vid lunchtid. Håll tummarna att allt går bra!
Föräldrarna till kullen är alltså mamma Ninak´s Ebba och pappa Hörnefors Gucci. Båda två är välpälsade lejon ("pekingar"), så egentligen hör de ju inte hemma här men jag hoppas de får göra det i alla fall? ;)
Uppdatering kommer vid 11 tiden..!
Håller tummarna för dig! :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Mycket riktigt, nu när jag kom hem låg där tre små gryn i Ebbas bo! *gladast*
Grattis! 
Grattis ^^

Tack!! :D
Gratulerar ;) nu har mina små troll
Taigaro, Melva, Kiwi & Taiva Halvsyskon juu! ;)
Grattis till nykomlingarna Anna! 

Grattis! Bor du i Skåne?

#8 Nej jag bor i norrbotten.
Men transport till skåne går att ordna med transportfira. Dock kostar det 500kr för köparen.

I morgon är ungarna 1 vecka gamla. Här är en bild tagen i går. Tre små sötnosar som växer så det knakar!
Grattis!^^ Hade själv ett missfall idag…Mamman åt upp ungen halvt…

usch vad tråkigt :(
var det första kullen?
#12 egentligen 3 kullen men dom 2 tidigare har hon gått tom…

Ahaa så då var det alltså första kullen :)
Ska du prova igen eller?
Tror inte det…Det blir sp sent jag kan sälja dom och så…Det här skulle vara hennes sista kull ;) Hon ska bli hoppkanin nu =)

Guud vad ungarna är sööta!

#15 ok! :)
#16 Jaa visst är de?! Och sötare kommer de att bli också! :)
#17 men nu har det börja hända roligare saker :D Kände på hennes mage och kände nått som rörde sej och var ungefär lika stor som en prinskorv :D

Vad roligt, bor du i Skåne?

Nej, jag bor i Norrbotten!

I morgon är ungarna 3 veckor gamla! Se så fina de är!!
Rosågården´s Vanilla

Och till sist Rosågården´s Berried Treasure
Vad har Berried Treasure för färg? Underbart fin! :) Och de två andra med 

Jag är faktiskt lite osäker på färgen! svart/vit japan trodde jag först, men den är lixom lite… blaskig… Funderar om det kan vara zobel eller siames japan.
Sicka charmpluttar 
Åh vilka guldklimpar! Berried treasure är en favorit. ^^
Rosågården´s Vanilla var bara något underbart söt <3
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Dom är så otroligt söta! :D