Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1603 ggr
[Nalle-]
0

Ang. min allergi

Som jag tror några redan vet är jag pälsallergiker, och ska därför låna in en peking/teddy (Taigaro, från Nallegårdens) för att se att jag inte är allergisk mot teddysar innan jag köper (har tidigare haft dvv). Louise förslag, och jag tyckte det lät väldigt klokt :)

Ville bara berätta att Angelica var här idag med Ina och Nalle (peking och angora). Vi satt instängda på mitt rum med dom i över två timmar, och jag kände inte av dom alls! Och ändå gosade jag en massa med Ina.

Känns otroligt skönt! Nu är det ju ändå inte säkert att jag skulle kunna ha kanin inne, men eftersom jag ändå ska ha den ute så tycker jag det verkar väldigt lovande.

Självklart ska jag ändå låna Taigaro ändå, för att vara så säker som möjligt :)

Ville bara skriva av mig lite ^^

[Underground]
0

Vad roligt! Hoppas att du inte känner av nåt av honom heller :)

[Nallegardenskaniner]
0

Nä din pappa kände ju t.o.m av dom mer x) och han var ju inte ens instängd med ninerna =)

[Nalle-]
0

#1, Verkligen! :) Jag hoppas.

#2, Precis! Och han ska ju inte vara något med plutten så :)

[Nallegardenskaniner]
0

#3 tror nog att du kan ta hem Taigaro på söndag nadja :) så det är bara att börja fixa ;)!

[Nalle-]
0

#4, Åh, jag längtar! :'D
Pappa har köpt pellets och vi ska fara och hämta hö typ imorgon :] Och så ska jag fixa burdörrarna i helgen. Så det här blir nog toppen! :'D

[Nallegardenskaniner]
0

#5 Suverääänt =D!

[Nalle-]
0

Kan faktiskt uppdatera här lite. Angelica var här igår igen med en hög kaniner. De stannade nästan hela dagen och jag kände inte av tussarna ett dugg den här gången heller :) Visserligen var vi bara ute, men eftersom det ändå är ute min framtida tuss ska bo så blir det nog bra.

Det har blivit ett par uppskjutningar, men nästa vecka kommer verkligen Taggo!

teddybaby
0

åh vad roligt! jag är så glad för din skull. :D Blir det till att köpa en teddy till hösten, eller? Föder Nallegården upp helteddys?

teddybaby
0

Föressten är min pojkvän allergisk mot djur men han känner heller inte av min kanin eller mina hamstrar. Så man får hoppas att det fortsätter vara så! Glad

[Nallegardenskaniner]
0

#8 nej jag föder ej upp helteddys haha :P.. Dock ska jag börja med helteddys nästa år :) ska köpa in 2 st Helteddy avel's par i Höst-Vinter :)

[Nalle-]
0

Victoria: Åh vad snällt! :'D Jag är också superglad. Jo, jag hoppas på en liten plutt i sommar någon gång.
Åh, vad bra! :D Det hoppas jag verkligen!