Valborgsbebbar <3
Imorse föddes 6st småkorvar hos Hailey :) Dock var en död :( Så nu hoppas jag hon tar hand om sina små. Detta är min första kaninkull så är lite orolig faktiskt haha. Vill ha kvar de små 5 i livet.
Stort grattis! :D Lycka till med ungarna!
Grattis, vad roligt! :D Hailey är verkligen fin.
Tråkigt med den som dog, men hoppas det går bra med resten :)
Grattis, vad roligt!:) synd att en inte klarade sig:/
/Isa
Tackar :)
Lite osäker nu dock. Hon ligger på andra sidan buren. Hur mkt brukar mamman va hos dem? Orolig att hon skiter i dem.
Oj vad kul att de kommit nu :) Hoppas det blev många wienertecknade :)
Honan brukar bara vara hos ungarna någon/några gånger per dag så det är inte alls säkert att du kommer se henne ta hand om sina bebbar. Är de bara runda och fina om magen så är det säkert ingen fara, då får de mat iallafall :)
Ljustadalens kaningård
#6 Madagaskar kanske? :s
Vad är föräldrarna för färg? :p
Men herregud så söta!
/Isa

Vad roligt! (men tråkigt att en dog)
Vilken ras är det, och bor du i Skåne?
Jag funderar på att köpa en teddyvädur, så om det är det och om du bor i Skåne så hade det varit roligt. Isåfall hade det varit bra om du hade en hemsida också.
Ha det bra!
Nu finns det info och bilder om bebbarna på hemsidan under Kullar/aktuella kullar :)
http://malmons.webs.com/
#11, Åhh, vad fin! Är alla redan tingade? (a)
Nej :) 2 intresserade. bla lillaisa här på forumet. Hon bor med i umeå. Om du är intresserad kanske ni kan annordna så hon tar med upp ^^
#13, Hmm, vad svårt det blev! Känns som om jag måste bestämma mig ganska på en gång då ^^ Hur är föräldrarna i temperament? Hur är de att borsta och så? Är de säkra teddys?
Nejdå du behöver inte bestämma dig direkt :) Bara fundera o så innan
Pappa algot är hur mysig som helst. Han somnar när man borstar honom. Mamma Hailey är en översocial liten sak och är nästan lite för snäll. Tror man skulle kunna jonglera med den kaninen utan att hon bryr sig. Ingen av dem är spattiga utan är lugna när man tar upp dem. Jag lägger båda på rygg när jag borstar magen o de bara ligger lugnt o snällt. O ja algot somnar mer eller mindre :) Aldrig ens gjort tendens till att bita. De blir klappade o mysta med av mindre barn o är hur snälla som helst.
Japp det är säkra teddys :) På bilden pappa algot när han blir borstad
#15, Det låter bra! :) Men jag tar och funderar ett tag, så vi får se. Vad tror du unge nr 2 kan tänkas vara för färg? Något åt madagaskar hållet den med? :)
Tror du det kan vara en blåögd bland dom?
Jo det borde blir något åt det håller :) Kan tyvärr inte svara på ögonfärgen men Pma mig såfort du vet o jag kan höra av mig när jag vet lite mer ang ögonfärg :)
#17, Vi gör så :)