Bildbomb 8D
Ja var ju som sagt o köpte en liten Lejonhuvad dvv igår :).. så nu kommer väll lite bilder 8).. Pysselgården's ina heter hon ^^ och hon är teddy peking x'D bara fått något fel på öronen
-kör såhär ist x'D- då jag råkade skicka för tidigt ^^
Ja var ju som sagt o köpte en liten Lejonhuvad dvv igår :).. så nu kommer väll lite bilder 8).. Pysselgården's ina heter hon ^^ och hon är teddy peking x'D bara fått något fel på öronen ^^
vänta med att kommentera förns jag säger till
Nalle- på iFokus som fotat bilderna ^^
Eftersom att Angelicas dator verkar leva sitt eget liv, lägger jag upp bilderna i stället (;

tack nadja x'D
Nu får ni kommentera ^^
Jättefin är hon! Och en otroligt välpälsad peking (det finns inget som heter teddy peking då en "peking" är ett välpälsat lejon, nu har jag sagt det, så inget mer prat om det
) Är det Kaffe Latte som är pappa till henne?
Och superfint knäppta bilder!
Ljustadalens kaningård
#4 jo sa bara som Teddypeking då annars kanske någon trodde hon var lejonhuvad kanin, då hon har uppåt öron, faktiskt blivit ett sådant missförstånd bland 2 st av mina vänner x).. men jaja ;)..
tack, ja hon är super fin :'D, Japp Kaffe Latte är pappa =)
Ja Nadja är super på att fota 8D

Vad söt !
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
#6 Tack =)
Vem är mamman åt denne? :P
Supersöt :) jag tänkte för Kaffe har väl bra öron?
Med vänlig hälsning,
Jenny
#8 Ädla är Mamma och Kaffe latte pappa :)
jo, Kaffe Latte har bra öron vad jag vet :P
Kaffe har bra öron, dock så bär han på riktigt lätta öron. Brorsan Choko (RIP), hade "flygplansöron". :)
#10 okej då kanske det är därifrån lilla Ina fått öronen ^^ ibland hänger dom ibland står dom uppåt ibland hänger dom bara lite haha :P
älskar bild nummer två, får känsla av ett vackert naturfoto. Nästan lite synd att kopplet kom med på bilden, annars får man lite "vildkanin"-känsla av själva fotot (även om det inte ser ut som en vildkanin). 
Nämen gud!! Det är ju du!! Vad fiiiiiiiiiin hon är! Och vilka charmiga öron :D Hur är hon?
Uppdatering: Nähe, det var inte Nadjas kanin. FÖrvirrande, haaha! Kaninen är i alla fall underbart söt. :D
#12 ja hihi =) synd att jag bara hade haft henne några dagar, för nu kan jag släppa henne hihi ^^..
#13 hahah x'D ja man blir lite förvirrad när hon fick lägga upp bilderna ^^ men min dator cp'ade x'D!
ja hon är verkligen söt ^^