Jag kontrollerar alla mina kaniners klor varje vecka och klipper vid behov då allas klor växer olika fort. Men ungefär en-två gånger i månaden brukar jag klippa.
Klipper när det behövs. På utekaninerna kan det bli 3-5 gånger om året och innekaninerna kanske 1 gång varannan månad.
Klippte Nalles klor efter behov, men det blev kanske 5-6 ggr om året :) (utekanin)
Klipper ungefär varannan vecka men ibland blir det lite varje vecka istället. 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Oj, vad skönt att bara behöva klippa 3-5 ggr om året! Själv behöver jag klippa mina fyra utekaniners klor MINST en gång i månaden!
klipper efter behov men det blir väl minst 1 gång i månaden men längre än så går det aldrig (innekanin)
Ca 1 gång i månaden tror jag. Kanske oftare på innekaninerna å ibland mer sällan på utekaninerna.

Jag klipper nog ungefär som Wera, en gång varannan månad. Finns lixom inget att klippa om jag klipper oftare. Riskerar bara att klippa i pulpan då!
Klipper en gång i månaden/varannan månad ungefär, men det beror på. Kontrollerar klorna varje/varannan dag i samband med borstningen och då brukar det hända att jag klipper lite klor samtidigt 
Jag klipper när det behövs… så har liksom inget bestämt så. En gång i månaden/varannan månad kanske? Beror lite på hur mycket dom sliter ner klorna själv också.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Mina kaniner springer runt på betong golv och slipar sina klor där så det blir väl varannan månad :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

jag klipper ca 1 gång i månaden:) Hellre för ofta än för sällan.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus