Måste bara dela med mig av godingarna....
Hej! Jag har försökt få tag i dig! Är intresserad utav Adina!
#2 Hej! Jaså, jag har inte fått ditt meddelande. Vill helst inte lägga ut min mailadress här, men gå in på min hemsida och maila mig via den. Mailikon högst upp.
www.eklyckanskaniner.zoomin.se
Mvh Erika
Åh så galet söta:)
/Isa
#4 Jag skickade till din e-mail :o
Men iallafall, jag skickar ett nytt via e-mail till dig.
#5 Tack! (Tycker ja mé)
Åh vilka underbara kaniner :D
Fy så söta!
så söööööta ^^
Ahh en svart, gud så fiiin!
#11 Tro det eller ej, men hon är riktigt mörk brunzobel…men håller absolut med om att det är svårt att se skillnad. Ser det dock när jag jämför med en annan som är svart…
Otroligt söta små tussar ;D Gud vad man blir bebissugen nu ;)
Tack! Ja och inte bara söta, de är sååå gosiga. Jag vill egentligen behålla alla (om jag haft tid). Athena är nu såld, men Alice som nästan ser likadan ut är kvar samt vår lilla Adina (intressent finns ev) och Bianca ockaå förstås..Så man har ju många sån här små puddingar att gosa med. Och de luktar tom gott…*ler*
åh vilka vackra fluffmoln! 
vart finns dessa sötnosar?:)
¤16
Finns i Eksjö. Har varit många intressenter på ffa Adina, men avståndet har hindrat (och i ett fall föräldrarna) så Adina, Alice och lilla Bianca är fortfarande kvar (se gärna hemsidan www.eklyckanskaniner.zoomin.se)
Vilken färg är det Adina har? Haha, jag försöker tappert lära mig om färger, teckningar osv men det går väl sisådär
/Isa
#18 Ja du, jag är själv ny på detta med färger då Adina tillhörde min första kull, men fick lite hjälp. Hon är gul/svart japan wienertecknad. Syns lättaren när de är pyttesmå innan pälsen blivit så "yvig". Dock är det wienertecknade knappt synligt. Endast några få vita fjun i pannan.