Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1794 ggr
poesi
0

Träff i Umeå!

Jag, och jag vet att det finns fler, vill ha en träff i Umeå nu när det börjar bli lite varmare ute. Tänkte att vi kan ju ta och planera och prata här istället för i några andra trådar så att det blir så mkt OT? :D

[Nallegardenskaniner]
0

ja precis! smart tänkt Skrattande

jag kommer då verkligen till den träffen Oskyldig

alltid kul att träffa kaningalningar ;)

poesi
0

#1 Jaa :D Undrar bara vart vi ska vara? Haha..

Jag, Martina (sjömorens) och min flickvän Malin (lill-jarven här på ifokus) tänkte egentligen träffas förra sommaren och hoppa med kaninerna å sådär, men det hann aldrig bli av.

Hoppar nån av ni med era kaniner?
Vi har aldrig varit med i nån tävling eller sådär, men våra grabbar Alfred och Hubert (inga teddysar, men ja.. iaf) har vi hoppat med en hel del iaf. :) Testade lite med Melvin förra sommaren men han var så liten då, och så tyckte han då inte att det var nå kul då. Men ska testa nu när snön börjar försvinna å det börjar bli lite varmare igen :)

[Nalle-]
0

Tänkte just föreslå det i den andra tråden, haha (a)

Som sagt så skulle jag också tycka det vore otroligt roligt med en träff i sommar! Något förslag till var vi skulle kunna hålla den? ^^

[Nalle-]
0

Försökte hoppa med Nalle (ej teddy heller), men det gick inte så bra, haha ^^ Men tror jag ska testa att hoppa med den nya tussen också. Dock är det inte säkert att jag hinner få hem den innan träffen ^^

[Nallegardenskaniner]
0

#2 Jadu säg det haha! :P

okej så kul :), nej jag har aldrig hoppat med dom, Jo med gucci pappan till ungarna !, men dock aldrig med honan till dom (a) och sen blir det ju ungarna som följer med om det blir träff i umeå :) då honan ska ev flytta till ett toppen hem snart :/ men bebbarna ser ut att ha mycket fart i benen, så dom ska jag prova hoppa med i sommar Oskyldig

breana
0

Martina sa till mig att hon hade tänkt ha en träff hos henne. Hade varit väldigt roligt att träffa alla :)

poesi
0

Ja, om Martina ändå ska ha en träff hos henne (hon har sagt det till mig med) så kan vi ju vara där. :D

breana
0

Precis. Hade varit bra om Martina kunde logga in och planera med oss. Men hon verkar inte vara här så ofta. Iallafall, vilka kaniner tar ni med er? :) Själv tror jag att jag ska ta med mig Rammel. Om han nu visar någon som helst hopptalang. Annars blir det Breana mitt lejon:)

[Nallegardenskaniner]
0

För mig blir det Melva lilla Japan bebben

Och Antligen Kiwi eller Taiva:)

Alla dom verkar vara fulla med energi :) så dom tror jag nog kommer älska att hoppa ! haha :)

[Nalle-]
0

Jo, det hade varit bra! Men som du säger brukar jag inte se henne här så ofta. Tror hon har ganska fullt upp.

Om jag hinner få hem en tuss så följer den med! ^^

breana
0

#9 Japanbebben!! =D

[Nallegardenskaniner]
0

#11 hihi ja :D  då får du iallafall se den lilla skrutten! :)

Fatma
0

Vad kul det hade varit! Skulle ju fara på träffen förra året men det blev inget av. Dock vägrar mina kaniner hoppa :)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Nallegardenskaniner]
0

#13 men du kan ju  säkert komma ändå :)?

breana
0

#12 Absolut! Hon är säkert en riktig goskanin :)

[Nallegardenskaniner]
0

#15 det kan man säga :) skuttar efter mig när jag är i deras lilla hage haha :) så hon är då rätt kanin att behålla, man kan ju säga att det var hon som valde mig haha :)

Fatma
0

#14 Ja jag kan ju vara där och prata och ta med mig en kanin ändå :)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[Nallegardenskaniner]
0

#17 så bra :D

poesi
0

Som ni säger verkar inte Martina vara här inne så ofta nu för tiden, dock pratar jag med henne på msn ganska ofta så jag kan prata med henne sen. :D

#13 Såklart du kan komma iaf. Det var ju bara ett förslag att vi kan hoppa med de kaniner som vill, våra suger på det men tycker att det är roligt iaf. ;)

Jag och Malin tar nog med oss Alfred, Hubert och Melvin. Och kanske nån mer, vi får se.. haha. :D

breana
0

#16 Nej så gulligt! :) har du bestämt vilken till du ska behålla? :)

#19 Mina är inte heller speciellt bra på att hoppa. Men vi gör det iallafall, för det är skoj :D

[Nallegardenskaniner]
0

#20 hihi, nä inte än (a) såå svårt :), Alla i familjen tycker Kiwi för hon är såå go och pussas, men då tycker jag att lilla Taiva har så underbar teckning :)

teddybaby
0

Åh vad kul! Jag hade velat vara med!!Oskyldig Haha!  Men jag bor i södermanland, några stepper, savanner och öknar bort. Synd! Haha Skrattande

[Nallegardenskaniner]
0

#20 nu har jag valt x) det blir Kiwi. usch känner mig hemsk att jag valde kiwi före Taiva :( jaja.. kan ju ändå inte behålla bägge ;P så det blir Melva och Kiwi som följer med:)

[Nalle-]
0

#22, Så synd! Skulle vilja träffa både Baby och dig Victoria! ^^

[Nallegardenskaniner]
0

#24 samma här :) du är så trevlig och har en sååån söt liten baby ;)

teddybaby
0

Ja jag hade gärna träffat er också, det är verkligen synd! En annan gång ;D

breana
0

#23 Kul att du har bestämt dig! Förstår att det var ett svårt val. Båda är enormt söta :)

[Nallegardenskaniner]
0

#27 ja precis:) jo, jag gick lite efter den som var mest frammåt :) och det var kiwi som var mest frammåt och inte rädd för så mycket:)