underbara Figgen <3
Nu tänkte jag att det vore dags att presentera min nyaste tuss Figaro .
Figaro är en 1½ årig snygging som är importerad från Holland. Han har otroligt fin teddypäls, som knappt behöver borstas. Jag köpte honom av Madeleine (mingopingo) för 3 veckor sedan och redan nu så har Figgen en speciell plats i mitt hjärta.
Han är så lugn och gosig - kommer fram till burgallret direkt han ser en och vill pussas. Han låter mig göra vad jag vill med honom - kan vändas och vridas på hur mycket som helst. Vid borstning så somnar han i mitt knä.

En halvsovande sötis <3
I aktiveringshagen så vill han alltid att jag ska vara i närheten - annars så ställer han sig mot kompostgallret och vägrar leka tills jag kommer tillbaka. Min fina fina Figaro. <3
Jag är så otroligt tacksam att han är min - och han kommer garanterat stanna hos mig resten av sitt liv. <3

Han är så fin Sofia! Vilken tur att du fick tag i en sådan supertrevlig tuss <3 Det låter som att han har det jättebra hos dig :)
Ljustadalens kaningård
Gud så söt :)
#1 Ojaa, hade aldrigt kunna drömma om en sån här underbar grabb :D
#2 Ja han är en riktig sötnos :D
Oj så söt! :)
#4 Jepp ;D
Va söt han är och vad mysig han låter :)
Vackra Figaro! Saknar honom grymt mycket
Hela han är ju perfekt men han verkar ha det så bra hos dig!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#6 Ja, egentligen går inte hans personlighet att beskriva, man måste träffa honom för att förstå <3 Han har förtrollat hela familjen med sin charm ;)
#7 Jag kan förstå att du saknar honom, men jag kan lova att han har det jättebra hos mig - får massormassor av gostid och lektid varje dag :) Han verkar vara superlycklig :)
så söt kanin du har (: <3

Min systers förra kanin hetta Figaro också :P antagligen är han död nu för att vi köpte honom när vi bodde uppe i norrland och det var länge sen,sen flyttade vi svealand och sen kunde vi inte ha honom för att vi bodde i lägenhet då och då trivdes inte Lilla figaro :( så vi fick ge bort honom till en kille som hette patrik.. och det var för några år sen. Så han är död säkert (eller?) men vi har nya nu
Söt kanin du har!!
Vilken fin kanin du har och vilket underbart temperament. Grattis 
#9-11 Tacktack :)
Vilken sötnos! :)
världens finaste färger har han!
#13-14 Oja!