Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettoff-topic
Läst 1494 ggr
mingopingo
0

OT Filmade Jinx

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jinx är min vita blåögda "teddyvädur" haha. Han är lite speciell, vill gosa på sina villkor. Han får gå lös rätt mycket nu och har precis kommit på att sängen den är skön att sova i! Så han hoppar direkt upp i min säng och sträcker ut sig. Och än har han varken kissat eller bajsat där, tack och lov! Han är inte hanig alls trots att det finns 4 honor på rummet.

Ibland kommer han fram och vill bli klappad. Så idag hade jag mobilen vid mig så passade på att filma Kyss Han halvsover när man klappar honom, så söööt. Visar också upp hans misshandlade öra, syrrans hane lyckades få tag på örat genom gallret förra året och gjorde ett fint jack.

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Fatma
0

Haha, så söt!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Ljusta
0

Oj vad söt han är! Verkar lika snäll och mysig som mammsen, men Jinx har mer päls än vad hon har :)

Ljustadalens kaningård

[Nalle-]
0

Oj vilken söt Kyss

teddybaby
0

Åh ja dör vad söt han är! Så himla gosig! Min kanin brukar komma fram till mig med när han vill gosa, men et är fortfarane på hans villkor. ^^

Tycker att fler borde lägga upp videos på sina tussar. ;)

[Nalle-]
0

#4, Håller med dig, det är roligt att se andras tussar ^^

annaforsgren
0

Vad mysigt det ser ut!:D Verkligen gosig. xtra är superhanig och kan aldrig sitta still haha;)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus