Hur gör man kaninrosetter??
Hej!
Ja, det jag undrar just nu är hur man gör kaninrosetter. Jag vill jätte gärna kunna göra till mina kaniner när dom väl kommer osv!
Om du vet någon bra sida som berättar hur man gör, så är jag väldigt tacksam om du skickar länken i ett inlägg i denna tråden! :)
Tack så hemskt mycket till er som hjälper! ^^
Mvh Victoria
www.fullmanens.webs.com

åh, tack Halloon :)<3
#3 Ingen orsak Victoria =)<3

en fråga, vart kan man köpa tygband egentligen? :o
vi har inga hemma, och jag skulle vilja göra en idag till min Våfflan :/ :(

#4 Panduro Hobby, bland annat, och andra syaffärer :)
#6 Snygga! :)
#7 Tack så mycket! Nu behöver jag bara en teddy så jag kan använda dom! ;)

Rosetter är jättekul att göra:) jag har hållt på i ca 2 år och gjort till kaniner. jag köper mest band från panduro, men annars finns det andra tygaffärer och affärer som nästan bara säljer band. Man får leta i alla hörn och kanter för att hitta ett bra ställe^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#9 Du gör jättefina och bra rosetter Anna, har ju köpt en hel del från dig :)
#9 Har kikat på din hemsida ett bra tag och tänker absolut skicka efter några rosetter till dig om ett tag. Har inga pengar alls just nu :P
Haha är det bara jag som tycker att rosetter är svåra att sätta fast i håret (för stora snoddar antar jag?) och är det bara min kanin som tycker att det är jätteirriterande med rosetter på huvudet? XD

#12 Nä, här hemma gillas inte rosetterna heller
Tycker det är svårt att sätta dit dem :P
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

#9 rekomenderar verkligen Annas rosetter på nomnom.se =) köpte själv där ifrån!!

Jag håller på med lite nya rosetter och ska ändra sidans utseende igen så det blir lite vårigt.
Ett bra tips till alla som gör rosetter är att smälta bandens kanter lite med ett ljus, då fransar sig inte kanterna.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus