Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1160 ggr
Tarkie
0

Teddysar kan visst hoppa :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okej nu har hon visserligen fällt av. Men hahaha. Söt är hon. Hon har tävlat 3 grr och gått på 1+0, 0+1 osv. Men alltid hamnat utanför :( Otur har hon. Annars hade hon varit Medel nu!

Trasdockaa
0

Nej gud så söt!

Jojo älskar att hoppa, och hennes ungar lika så :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Jetaime
0

Gulligt ;D

Billie ska starta på Lördag ;). Holly ska ev. starta till nästa tävling ^^

[Nalle-]
0

Så duktig!

Tarja
0

Aww min (läs din) lilla plutta! Ni är otroligt duktiga tillsammans Tarkan Skrattande Dog lite när du visade filmen igår!

Tarkie
0

#2 LYCKA TILL :D

#3 TACK :D

#4 Hon är din fortfarnde :D<3 Bara at hon bor här :D<3

Tarja
0

#5 Nej det är hon inte, hon är din :* Ni är så duktiga så :D Och känner mig superglad, för jag vet att hon har det bäst hos dig!

Twinklys
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cupcake håller med ;D Han har gått på 1+0 som bäst, samt 2+0 och 3+0, kommit precis utanför en gång och väldigt nära de andra två gångerna, lite sugigt, men han tycker iaf det är kul att hoppa :D Dock har han lååångt ifrån samma fart som Indira har, hihi. Han är en sån där typisk tönt-teddy som lunkar fram genom banan ^^

Tarkie
0

#7 Det kommer! Nej men den farten ligger det mkt träning bakom. Det blev mkt sura miner från hennes sida kan jag säga ;) Jag är envis som ett få när det kmr till hoppning.

teddykaniner
0

Haha så sööt!  ^^

Är det Indira, eller vad hette hon? Skäms (som du köpt av Tarja)

Jätteduktig är hon iaf!

Ifall det är Indira, så har hon uppåt öron??

Med vänlig hälsning,
Jenny

Tarkie
0

#9 Ja. Ja hon har uppåt öron :P

Tarja
0

#8 Envis ska man vara, annars ger det ju inga reslutat! Du har jobbat på otroligt bra med henne :) Är superstolt!

Tarkie
0

#11 Aw tack <3

breana
0

Ni var väldigt duktiga tillsammans! :)