Åsikter om Fablernas Volvo
Nu är jag nyfiken. Har hört av en del att Volvo är en mycket ompratad kanin. Detta fick jag reda på efter jag köpte honom från Uppsala.
Nu vill jag veta, ni som vet vem Fablernas Volvo är, vad är det första ni tänker på när ni hör just Fablernas Volvo?
Har ni hört någonting om honom, vet ni någonting om honom, ja skriv då ner det här =). Allt är välkommet, dock inte elaka meningar eller svordomar tack!
//Mvh Evve =)
www.rorosjons.webs.com - Finns även en bild på honom där för er som är nyfiken =).
Jag har lite bebisbilder på honom på datorn om du vill ha:) Han har farit runt mkt den kaninen, och hoppas verkligen han får stanna nu.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#1 Naaw ha du ='O Skulle jätte gärna vilja se någon bebisbild på honom ='). Han ska stanna, finns inte en chans att jag säljer/ger bort honom, inget mer flyttande för den lilla gogrisen =D
Enligt mig verkar Volvo vara en supersnygg liten kille :)<3

#3 Det är han verkligen =D
Någon mer? =)
Silvias far (A) Har alltid sett honom som en snygg teddy pojke :)
Med vänlig hälsning,
Jenny

#5 Haha, han är en riktig gokille ^^,
Ni får gärna slänga in bilder på era kaniner som har Volvo pappa/farfar osv =D
#6 Hör med Monica Modin, hon har nog mkt gott att berätta om Volvo, och säkert en hel del bilder :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#7 Hur hittar jag henne då =)?
#8 Teddystugans kaniner ;)

#9 Tack =D
Tänkte bara höra på vilka ställen Volvo har flyttat runt?

#11 Volvo flyttade från Uppsala till Jämtland den 19 Februari iår då jag köpte honom. Sen har jag ingen aning om vart han funnits.
#12 Vem i Uppsala hade honom då? (Uppfödare eller "kelfamilj"?)

#12 Kristina heter hon. Kommer inte på efternamnet. Avel skulle jag tro.
#14 Visst var det Kristina på Hallsjös som hade honom?
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#15 Ja, precis =)
Jag köpte honom som unge av Harriet på Sonadills. Medan jag ägde honom lånade Sandra på Hörröds honom till en kull. Pga skilsmässa fick jag lov att sälja honom och alla andra kaniner. Den Köparen sålde honom till Kristina på hallsjö och nu bor han hos dej Evve. Har han vart någon mer stans som jag inte vet?
Här är Volvo som bebis.

#17 Han är så söt =D.
Jag har ingen aning om vart han har vart. Mer än att jag köpte honom av Kristina. Sen har han vart hos dig.
Ok, jag tror att jag lyckats följa denne herre, värre är det med hans syster och två andra kaniner jag hade då, men jag tror att de alla är hos samma ägare i alla fall. Men jag vet inte vem hon är eller vart hon finns-tyvärr.

#19 Hoppas du en dag hittar dem!
#19 Kommer du ihåg vad hans syster heter? :)

#21 Är det Rosa du är ute efter? =)
Nja, inte ute efter, men jag skulle vilja veta hur hon har det och hos vem hon finns. Bilden föreställer henne och en av mina flickor.

#23 Lite fel formulerat kanske =P. Hon är himla fin!
#23 Hjälp vad fin!
#23: Ååååhhh.. så söt!
Med vänlig hälsning,
Jenny