Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1476 ggr
mingopingo
0

LU slutade i katastrof!

Inatt, i stormens framfart rasade delar av taket in på lokalen där utställningen hölls. 1648 kaniner befann sig på utställningen men inte alla var placerade där raset inträffade.

Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hur ägarna till alla dessa kaniner måste må och jag håller tummarna för att dom flesta kaninerna lever.

Aftonbladets artikel om olyckan

Skaf artikel + bilder

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Tarja
0

Otroligt otroligt hemskt.. Gråter 
Sänder alla tankar till kaninernas ägare och kaninerna och håller tummarna för att så många som möjligt klarar sig.

[BonnieL]
0

Tänker på alla djur och dess ägare, detta är som en mardröm, fast värre! Gråter

Kram till alla, jag håller tummarna <3

kaninfantasten
0

Jag grät när jag fick reda på det. Kunde det inte ha rasat in en natt tidigare i veckan utan att en massa försvarslösa djur suttit där. Men å andra sidan så måste vi vara tacksamma för att det inte var fullt av människor där inne. Då hade det kunnat bli en mycket värre tragedi, så ändå "tur i oturen". Jädrans snö!!

Ljusta
0

Usch vad hemskt! Man kan bara tänka sig hur de drabbade känner… Och alla försvarslösa kaniner som kanske fortfarande sitter fast :(

Ljustadalens kaningård

teddybaby
0

Jag är så glad att min teddy/lejon inte fick vara där annrs hade han definitivt ställts ut! :'( Tänker på alla kaniner som fortfarande lever men som kanske inte blir hittade i tid… och på alla ägare som älskar dessa djur. Gråter