LU slutade i katastrof!
Inatt, i stormens framfart rasade delar av taket in på lokalen där utställningen hölls. 1648 kaniner befann sig på utställningen men inte alla var placerade där raset inträffade.
Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hur ägarna till alla dessa kaniner måste må och jag håller tummarna för att dom flesta kaninerna lever.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Otroligt otroligt hemskt..
Sänder alla tankar till kaninernas ägare och kaninerna och håller tummarna för att så många som möjligt klarar sig.
Tänker på alla djur och dess ägare, detta är som en mardröm, fast värre! 
Kram till alla, jag håller tummarna <3
Jag grät när jag fick reda på det. Kunde det inte ha rasat in en natt tidigare i veckan utan att en massa försvarslösa djur suttit där. Men å andra sidan så måste vi vara tacksamma för att det inte var fullt av människor där inne. Då hade det kunnat bli en mycket värre tragedi, så ändå "tur i oturen". Jädrans snö!!
Usch vad hemskt! Man kan bara tänka sig hur de drabbade känner… Och alla försvarslösa kaniner som kanske fortfarande sitter fast :(
Ljustadalens kaningård
Jag är så glad att min teddy/lejon inte fick vara där annrs hade han definitivt ställts ut! :'( Tänker på alla kaniner som fortfarande lever men som kanske inte blir hittade i tid… och på alla ägare som älskar dessa djur.