Delägare
Hej Jag är ny här på Teddykaniner.ifous och ville bara berätta att för någon dag sedan så frågade Melina (Saphir här på ifokus) Om jag ville bli delägare i hennes uppfödning då jag älskar Teddyvädurar, jag svarade givetvis ja.
Så jag är nu en av uppfödarna och ägarna av Saphir's Teddyvädurar!
Så kul! Jag och Melina får hem en hane vid namn Paddington v.8 så vacker, så fin, så underbar kan inte beskriva i ord hur lycklig jag är!
Sedan ska jag själv köpa in lite kaniner inom en snar framtid! Men just nu så är båda ägare av kaninerna. Men vill ha en egen också :P Haha. Men skulle behöva hjälp så ni får ha lite överseende med alla mina frågor om teddyvädurs genetik då jag håller på att lära mig :P
Såg att Melina redan skrivit om detta men jag ville också det då jag är glad
MVH Linda
Vad roligt! Ännu en ny uppfödare av teddys, jätte kul!

åh så kul! lycka till nu då!
Jag tycker också det är jättekul! Att ha min bästa vän med i uppfödningen *stolt* Och Linda är så ba med djur, lite svårt med färgenetik bara men det har ju jag med :P Men vi lär oss ^^
Sedan så är det ju kul att du ska satsa på temperamentet och färgen Zobel Linda! Vi får verkligen försöka hitta några snygga zoblar nu då ;)

hur ser zobel ut då? :)

är det typ lite grå-aktigt? som brun zobel och vit zobel eller blå zobel? :) isånna falla var det jättesött!
Som madagaskar fast blått och brunt istället för rött har jag för mig :) Kan någon rätta mig om jag är helt fel ute? x)
Jag har fyra zoblar hemma - två bruna zoblar, en brun viltzobel och en brun zobel. Kan inte riktigt förklara hur det ser ut, men jag visar en bild på en riktig snygging. Tussilagon's Fluffy Cutiepie "Pajjen". Han är ljus brun zobel :) Dock lite dåligt ljus på bilden.
Ägs av Trasdockaa, Louise här på forumet =)
#7 tack Tarja! :D det är så svårt att förklara hur dem ser ut :P Men cutiepaj är ju verkligen vacker och så är dina underbara zoblar ;) <3

#7 näää så fint det var! Och supergullig kaninis!!!!!!!
#9 Han är mycket snyggare nu när han vuxit till sig! :)
Gå in på hanar på denna sida : http://www.tussilagonskaniner.tk/ så hittar du honom.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

visst… :)

det gick inte…..
#12 Testa igen, Tussilagons kaniner

åh så ffina alla var!
Men fullkomligt älskar färgen på Cassidy och Ch… va det nu va! (den med flera olika färger, en hane)!!!!
#14 Chudan ;)
Men nu ska jag inte klottra ned Lindas tråd något mer, jätteroligt att du ska bli delägare i Saphir's kaniner föressten :)