Era teddysars egna personligheter?
Berätta gärna lite enskilt om era teddysar, vad de gillar, hur de är och så 
Har ju bara Nellie just nu men :)
Hon är väldigt kelsjuk blir alltid överlycklig så fort man kommer till hennes bur, söker kotakt och vill kela.
Hon är ganska kräsen när det gäller pellets och hatar sopborstar. Hon brukar morrra och anfalla när man sopar och hon är ute x) Haha hon är en kanin för sig :P
Tussilagon's Fluffy Princess: Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur den här damen är. Hon är en bestämd dam med humör som vet vad hon vill, kelsjuk som sjutton och väldigt översocial (typiskt tussilagosar *ler*) Hon har en VÄLDIGT tät och underbar teddypäls och hon charmar verkligen alla hon möter. Hon riktigt flyger ut ur buren så fort man öppnar och hon ger mördarblick till alla andra kaniner hon ser, för matte ska ju absolut bara gosa med henne. Jag älskar henne otroligt mycket min lilla perfekta prinsessa :*
Black Pearl: Min underbara lilla kille från Holland, en kille jag är extremt nöjd med. Han är så otroligt snäll, väldigtväldigt snäll med honorna och hans teckning är såå fin. Han är sprallig men samtidigt lugn (fråga mig inte hur det går ihop haha), älskar att busa men även att bara ligga och mysa i mattes famn. Ska bli så otroligt spännande att se vad han kommer att ge med mina honor Steffi & Sessan frammåt våren/sommaren.
Tussilagon's Milky: Min vit rödögda lillkille. Även fast han inte är såå liten så kommer han alltid att vara våran bebis. Han är så snäll, älskar att leka med sin rosa aktivitetsboll, bufflar på den med nosen hela dagarna nästan *ler* Världens gospojke som låter sig hållas i famnen av vem som helst - liten som stor. Är så sött när vi har haft mindre barn i 7-8 års åldern, och alla älskar verkligen Milky och vill ta med honom hem, sicken mysgrabb!
Tussilagon's So Beautiful: Våran lilla Bella, världens lugnaste och snällaste lilla tös, gör inte en fluga förnäm! En riktig liten finlisa är hon också *fniss* Äter som en häst och älskar att bara ligga och slappa på sitt fina trähus och kolla på utsikten ^^, Hon är så himla söt med sitt söta vilttecken vid nosen och hennes grå-bruna päls med viltinslag. Hon låter sig även hållas av vem som helst, precis som Milky. Älskar att gosa och springer hellre till mattes knä än att skutta runt och utforska.
Friheten's Forget-Me-Not: Våran lillgrabb som egentligen inte är så liten längre. Han är en ganska stor och bastant herre med mycket fart i! Han älskar att springa mycket och är som en liten hund. Man kan ha honom helt lös ute och han kommer vid tillkallelse, precis som Sessan gör. Han har en fin färg med lite färgskiftningar när det kommer i kontakt med starkare så det är väldigt fint :)
Tussilagon's Be My Escape: Våran minsta teddy - Ällie, hon är så charmig med sitt söta sätt att vara och sin fina teckning. En riktig liten sötboll som kan vara lika busig som hon är söt! När hon är på sitt busiga humör så kan hon bralla runt i en väldans fart och göra massor med glädjeskutt, medans om hon är på sitt mer lugna humör älskar hon att ligga på rygg och sova medans matte gosar med henne. En riktig liten underbaring är hon, vad skulle man göra utan henne!? ;)
Tussilagon's The Good Fight: Fia är nog världens busigaste teddy, det måste hon vara! Hon är verkligen ÖVERbusig och hon slutar aldrig bralla. Hon springer, springer, springer och återigen springer gärna långt och länge! Men hon älskar att bli borstad och att gosa, och sedan är det full fart framåt igen! Hon ger en verkligen många goda skratt, våran busFia! Har en fin och mysig blå färg ;)
Sedan får jag ju hem importer i vår, och lite om dom kommer sedan när jag lärt känna dem :)
Lägger in istället för Louise då det inte verkar funka för henne för tillfället ;)
JoJo: Trasdockan nr 1. Spelar ingen roll vad det är man gör med henne, hon är lika glad för det! Svårt att förklara hur snäll hon är om man inte träffat henne eller hennes avkommor, men ni som har gjort det vet iaf :) Har klickertränat henne mycket, och hon är otroligt smart och läraktig. Lärde sig att sitta på bakbenen och hoppa upp i knät på komando på mindre än en dag.
Hon är klippt på bilden,
Pajjen: Helt orädd, och han har ingen anledning till att vara rädd för något, då JoJo litar på mig till fullo, och ingen någonsin varit elak mot honom. Så han kastar sig fram och ska vara med ÖVERALLT. Han gillar dock inte att vara i hagen, utan trots dess 80 cm kastar han sig över det och springer efter matte när matte går iväg för att fixa med de andra kaninerna.
Åh de är så fina allihopa hörni!
Min teddy Baby är en väldigt fin och gosig kanin. Han störtar mot mig när jag ropar på honom och han vet att jag har något gott i handen. Varje morgon hoppar han glädjeskutt så fort jag börjar att prata med honom. :') Han är matglad, väldigt lugn och knäpper med tänderna när man myser med honom.
Däremot tycker han att det är väldigt obehadligt att ligga på rygg. Detta blir ett ganska stort problem när det är dags att borsta. Jag ska därför till veterinären och be dem om råd för hur jag lättast ska kunna borsta honom. Annars är han underbar och han är som tokig i äpple!
(Bifogar bild för de som inte sett honom)
Twix
Han är som en hund går med nosen i backen helatiden och luktar efter de andra kaninerna. Helt orädd, ramlar nästan ur buren när man öppnar till honom. Det enda han tycker är läskigt är när han är ute i rasthagen och man ska ta in honom. Han är hur snäll som helst att borsta och gosa med och pockar alltid på uppmärksamhet, han kan inte förstå vad matte kan ha för intresse att ränna hos dom andra kaninerna när HAN är där.
Hailey
Hailey är otroligt nyfiken-på allt. Hon sitter inte stilla mycket när hon är lös hon bara måste kolla runt nästa hörn. Älskar att sitta på hus taket i rastgården och hålla koll. Vill inte bli tagen i buren sen jag började avmaskningen är även lite blyg sen dess men innan det var hon bara att lyfta ut. Jätte snäll att hålla på med, man kan vända henne hur som helst.
Sassa
Sassa har jag inte haft så länge, men man märker att hon är en mogen dam. Hon får bo här inne hos oss och hon sitter mest och sover eller tvinnar fnurror i pälsen hela dagarna. Men fram på eftermiddagen vaknar hon till och vill äta, så gör hon det ett par timmar. Hon har eget rum här hemma (vi har inte längre någon gäst toa) Dörren står öppen hela dagarna och hon gör en liten lov lite nu och då, men mest så sitter hon och sover. Hon har en egen sälskaps katt som sitter på toalocket och sover tillsammans med henne. Så brukar hundarna gå in och heja lite i bland det tycker hon är jätte spännande. Hon luktar och buffar på dom och ser ut som att hon uppskattar sälskapet. I övrigt så är hon precis hur lugn och framför allt snäll som helst.

Simba
En helt underbar kanin som man blir förvånad över hela tiden! När han kom till mig så var han full av tovor och rätt så rädd, jag och min mormor satt och borstade honom och klippte honom i 2 dagar. Det var ju inte det skönaste (tror nog det gjorde rätt ont) självklart försökte vi så gått vi kunde så att ahn inte skulle få ont! och han försökte inte bita oss en ända gång :O!
Alla mina andra Lejonkaniner har alltid varait bitiga av sig och arga :p Så blev väldigt förvånad när han bara log där på rygg < 3
Han bor inne just nu, Och varje gång jag öppnar buren så hoppar han ut och genomsöker hela mitt rum och gör 1000 glädje skutt :D! Han hälsar på katterna och springer runt :P
Han är en helt underbar Lejonkanin (dubbelmanad/teddy) som jag inte byter mot nån < 3
Jag är helt såld på din Simba, bland det sötaste jag sett någonsin!!

#12 hihih tack! ja han är helt underbar!< 3 ska bli otroligt spännande att se hur ungarna bilr som han lämnar efter sig :D!

det här är Tussilagons berry berry extraordinary "Xtra" Han är den mysigaste kaninen jag mött, förutom att han skvätter kiss varje gång han känner doften av min andra hankanin;D Han är alltid snäll, när man kommer på morgonen så hoppar han upp och ner i buren och lägger sin haka på burkanten för att bli kliad på huvudet^^. När han sitter i knät så lutar han hela huvudet under min haka och vill kela kela kela, han skulle kunna sitta där hela dagen.
Jag har klickertränat lite med honom och han har redan lärt sig att stå på två ben.
När han får springa ute så behöver man inget koppel, för han håller sig till mig och låter sig plockas upp när som helst:) Marken kan vara lite läskig ibland, så han brukar klänga på mig helatiden för att bli upplyft^^ hihi, sötnosen.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus