Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1646 ggr
Tarkie
0

Skum kaninstöld!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när det var fint väder för första gången på länge passade jag på att ta ut alla i hagarna. Myggan är då på framsidan och resten på baksidan, där även jag är.

När jag ska titta till Myggan så är det en barnfamilj som tagit henne och går iväg med henne!! När dom ser mig springer dom och jag springer efter och ropar.

Sen kastar dom ner henne på marken när dom märker att jag är efter dom, mitt ute på vägen lämnar dom henne O.o sen sticker dom i en bil, gasandes iväg.
--

Tänk om det händer igen. Sitter här och är skiträdd.
Vilka människor det finns alltså!

mingopingo
0

Oj Förvånad Vad är folks problem egentligen?!

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Tarkie
0

#1 Kan man undra. Det var en barnfamilj också, med barnen hack i häl Foten i munnen

emms
0

:O! Fy f*n vad sjukt! Sjuka människor det finns! :S Det är som om man går förbi någons hund utanför en affär och bara: Åhh, den var söt. Den tar jag.

:| Vilken tur att du gick för att kolla till henne! :O

Emma

Tarkie
0

#3 ja, det finns ju folk som snor hundar sådär O.o

Men ja! Annars hade hon varit borta :(:O!

Tarja
0

Trodde att du skojjade när du sa det på msn förut.. Folk är verkligen inte kloka! Obestämd

[Wera]
0

Oj! Gud jag skulle också vara livrädd om jag var du Tarkan, fy! Usch usch tänk om du inte hade upptäckt dom! Nej fy vill inte ens tänka på det. Någon barnfamilj som inte vill lägga pengar på att köpa en egen kanin elr vad då Obestämd verkligen sjuka problem dom har. Usch Rynkar på näsan

Du hann inte se kanske hur bilen såg ut så man kan anmäla? Tänk om de tänker stjäla en annan kanin elr komma tillbaka? :'/

isafisa
0

Nej va hemskt! Fy f*n va människor det finns!

teddykaniner
0

What? :O

Nej fy så omoget! Det är så sjukt att det inte går att tänkas.. :S

Tuuuur i oturen att du hann fram i tid! :)

Med vänlig hälsning,
Jenny

Hermelina
0

Men gud så hemskt.. :(

Fatma
0

Fy farao, usch jag kan inte tänka ens tanken om det hade hänt mig. Jag hade nog kunnat "slå ihjäl" dom i ren frustation. Oj oj nu överreagerade jag kanske men jag skulle blivit otroligt chockad och arg. Ja, vi lever verkligen i en sjuk värld!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Lurvas
0

Stackars barn, hur ska det gå för dom i livet?Gråter

Vad skönt att du fick tillbaka din lilla lurvis igen.

Teddystugans kaniner

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

Hermelina
0

#11 Ja precis. Dåligt av föräldrarna :S

teddybaby
0

Men hjälp! Är det sant? Vuxna människor? En kanin kan du ju nästan få gratis på djuraffärer! Vad är det med folk..? Du måste ha blivit jätteorolig, och att de bara kastade ner henne… :( Stackars kanin.

[BonnieL]
0

Oj, men gud Förvånad Tänk vad som kunnat hända om du inte hade gått för att titta till henne! Och vuxna männsikor med barn?! Helt sjukt!!

Rozza
0

Urs att man kan vara så fräck å göra så. Men det har hänt liknade saker här hemma. Har en fackbur stående på gräsmattan där alla nästan alla kaniner bor. Och hade en granne nedanför tomten som då bodde i lägenhet som älskade kaniner. Hon viste att jag hade djur och hon hade själv kaniner som lyckades rymma hela tiden så första stället hon kollade på var i mina kaninburar alltså det är rätt sjukt men, men. En dag hade en av mina bästa hoppare försvunnit spårlöst. Letade men hittade inget så satte upp en lapp på Ica om att jag saknade en kanin. Och fick svar kvällen efter av tjejen. Hon talade om att kaninen kommit fram till henne och hoppade upp i famnen och hon visste inte vems det var så hon tog den. Till saken hör att denna kanin är rätt vild och har hon väl kommit lös så tar det lång tid att få fast henne det kan ta dar men hon brukade hålla sig på tomaten eller under lekstugorna. Tur var så var kaninen märkt i båda öronen så kunde bevisa att det var min kanin. Så det finns folk som helt enkelt tar och går iväg som tur är nästan alla mina kaniner märkt eller har unikt utseende.

Sarla
0

Gud, det där låter ju som en ren komedi!
Trodde dom verkligen att dom bara kan springa över och sno kaniner? Hela familjen och allt?
Du hann inte se bilnr?

Husberg
0

Hur kan man vara så dum i huvudet, att ens tänka så? Förbannad man blir. En hel barnfamilj också.  Har du något hum om hur dem såg ut? Kanske kan du beskriva för polisen? Tur iallafall att dem inte stack med henne.Skrikandes

EricaN
0

Idioter det finns….. Vad ledsen jag blir!

Tarkie
0

Ja, det är som en komedi. En hel familj, Pappa, mamma och barn…:

Nu har jag stenkoll och har alla kaniner på samma plats Aldrig att jag har dom på en annan del av tomten igen..

Förstår inte hur folk tänker. Gå in på någons tomt och ta en kanin :S

annaforsgren
0

What ?:O Att en barnfamilj kan göra så? Vuxna människor! Vissa är ju helt korkade.

Det var en väldans tur att du fick fatt på dom. Man vågar ju knappt ha sina kaniner ute längre.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Solkaniner
0

Fy fasen! Vart bor du? Sætt in dagens ris i tidningen!

Brownie
0

Är de sant?

Det är ju helt ******* !!!

man blir bara så arg,men mycket tur att du kom då.Hoppas inte att din kanin kom till skada.