Vit blåögd teddy hona sökes.
Jag skulle vilja göra en provparning med min Twix, havanna brokad kille för att se om han får några vita blåögda små lurvar. Önskar därför låna en vit blå ögd tös mot överrenskommen betalning.
/Monica
Jag har en vit blåögd hon, men hon är bara 9 v idag.
Så om ca 3 mån om det fortfarande är aktuellt då
Jag har en vit blåögd hona som är 16 veckor nu ungefär! Så det är ju ett tag kvar innan hon kan paras, men jag säger som #1 om det fortfarande är aktuellt senare så hör av dig! :)
Jag hör av mej om det blir aktuellt. Han har en kull färskingar, nu ska se vad det blir där.
Tack
En spontan tanke. Men varför inte en wienerfri hona :)?
Tänkte om det var lättare att hitta :)
Jag vet inte om det är så lätt at hitta en helt wiener fri hona till en sån parning. Jag tror det är bättre att göra så här för då vill förmodligen den som äger honan ha wiener teknade ungar.De som har Wiener fria linjer behöver nog använda dom till den wiener fria aveln. Men tack för tipset.
#5 Du behöver ju inte ta en teddy om du egentligen bara vill se vad hans gener är:) Du kan ju ta vilken renrasig ras som helst och para med, får du minsta wiener med en ren är han wiener.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Ja det har du ju faktiskt rätt i, jag har inte ens tänkt på det!! Tack för tipset.