Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1452 ggr
[Liiilly]
0

Kaninalmanacka

Hejsan! Fick bara en liten rolig idé.

Man skulle kunna göra en kaninalmancka 2010 med bara teddykaniner:). Vi skulle kunnna skicka in lite roliga bilder här på teddykaniner som man kan tänka sig att låna ut till andra.

Ah, jag vet inte hur det skulle funka, men skriv om ni kommer på nåt!

Rorosjons
0

Jag saknar att det finns så otrolgit få kaninalmanackor. Det finns typ bara med bilar, crossar, hundar, katter, hästar, landskap och blommor osv osv. Men inte med kaniner =S.

Rolig idé iaf =D

[Liiilly]
0

Ja, men har man bilder som man vill ha i almanackan kan man väll skicka in dom någonstans så får man dom i en almamanacka. Eller?:S Har hört talas om nåt sånt ialllafall…

Rorosjons
0

#2 Klart man kan det =). Men det skulle ju vara roligt om man kunde se någon almanacka i en vanlig affär med kaniner i också =)

[Liiilly]
0

#3 Jo, det är dåligt att det inte finns..

Tarja
0

Det finns många ställen på nätet där man kan göra sin egen fotoalmanacka/kalender, så om man googlar lite så kan man nog hitta en hel del. Jag ska själv göra en tror jag, har en hel del teddybilder här hemma, så jag ska bara välja ut 12 st. favoriter och sedan börja :)

För dem som inte har en egen teddy, eller inga bilder som man vill använda så kan det kanske vara som ni säger bra att starta en tråd och försöka samla ihop lite bilder som man får använda.

[Liiilly]
0

#5 Skulle man inte kunna få låna några av dina bilder till almamancka?:) Hihi..

Har nämligen inga teddybilder, som du skrev..:(

Tarja
0

#6 Jodå :)

[Liiilly]
0

oh tack! Kan du lägga ut här, eller?? Oj, vad fint jag stavade almanacka i #6 hahah..

mingopingo
0

Kul ideé! Om man går in på hundar.ifokus så har dom haft tävlingar varje månad med månadens hund. Efter ett år har dom fått ihop 12 bilder och är nu klara för beställning av almanackor Glad Supersnyggt gjort!

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Tarja
0

#8 Kan skicka lite bilder någon dag till dig, om du har en mail? För nu ska jag iväg till stan :)
Eller så får jag skicka massa pm till dig med bilder haha.

[Liiilly]
0

Haha, men jag har mejl:)

Lurvas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en med egna teddy bilder på vistaprint för något år sen, den blev jätte fin! Enkelt var det också.

Här är en bild av Fablernas Rosa den får ni gärna använda. Jag har fler bilder om det finns intresse.

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

[Liiilly]
0

#13 vad söt!

Jag är intresserad av bilder! Ska få bilder av Halloon också, men det kan inte bli för många söta bilderGlad

[Liiilly]
0

#13 vad söt!

Jag är intresserad av bilder! Ska få bilder av Halloon också, men det kan inte bli för många söta bilderGlad

[Liiilly]
0

Någon mer som vill dela med sig av bilder? Glad

annaforsgren
0

Det var sån tävling på kanin.ifokus förut. Att man samlade alla månadens kaniner och i slutet röstade på årets kanin:) Min kanin vann!, Han skulle få vara på almanackans framsida, men det blev aldrig så.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Lurvas
0

Vad roligt attt du vann. Men trist ändå. Blev det aldrig av eller ändrade sej den som gjorde almenackan mån tro!?

Råttliv på Runnavägen

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.