Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1181 ggr
[miiickkiis]
0

Gjort idag?

Vad har ni gjort med era teddysar idag? ;)

Intressant att veta! :D

Själv jag jag ingen kanin ännu, men vi har börjat lite smått med buren. Då vi varit i västerås och köpt plywood, färg och lite smått :)

Tarja
0

Jag har kelat en massa med mina, varit ute med dem, borstat några och fodrat Glad

Jetaime
0

Idag har jag städat till nästa alla, har tre burar som jag ska städa imorgon. Sen har jag borstat och klippt klor :)

Sen har såklart alla vatt ute i hagarna och spriungit med, och jag har även fotat några ^^.

SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft kaniner ute i hagen hela dagen (har bara möjlighet att ha en hage nu, och vi har 8 kaniner så dom har fått vara i den ca. 2 timmar var) och har städat några kaninburar.
Har haft Melvin lös ute nu i ca en halvtimme, och han gjorde hur många glädjeskutt som helst. Helt underbart att se! ;D

[Wera]
0

Jag har borstat Milos & Isa och tagit ut alla i gårdarna.

Anema
0

#3 - Så söt <333

[Wera]
0

Borstat alla ungar här hemma. Här är coollugna Gilbert.

Jetaime
0

Inte gjort så mycket ännu.. mest fixat lite, gett hö, fyllt på vatten, borstat lite och sånt :). Ska strax iväg till hässleholm med lilla Mina som ska åka upp till sthlm. Åker här ifrån om ca halvtimme, sen räknar jag med att både bussen och tåget för försenat -.- annars kunde jag åkt betydligt senare.. men men så är det ibland…

Sen när jag kommer hem igen så blir det lite rastning, om vädret håller sig, och fodrig, lite mer borstning och kel osv.

[Wera]
0

Har städat Sassas bur, inge mer än.

nennsan
0

Idag har jag haft mina 2 små bebisar skuttandes i soffan. Jag har även öppnat upp en till våning åt dem, så nu har de 2 av 3 våningar att skutta omkring på. Kolla på bilden för att lättare förstå :)