Höst bilder!
Idag var jag ute och fotade lite höst bilder på Jamaica! Han är så underbart lätt att fota!:)
Vänligen , komentera inte förens jag sagt till!
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

Nu kan ni komentera!:D
// Elin
Å vilken underbart söt kanin du har ;)
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Tack! :)
// Elin
Litet fluffmoster 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Jajamensan! haha gud så kul vi ska ha i jul med all snö i pälsen ;)
// Elin
Åh, vad söt :)
// Emma :D
Hihihi ursöt liten bebis! Baby (New York) är jättegullig, men han gillar då inte att jag tar på honom selet eftersom att han inte gillar när man tar honom på magen…han kan tillomed bita till lite löst för att visa att han verkligen inte gillar det, hah… har Jamaica nåt han inte gillar?

#13 Nej , han går med på allt .
Hmm , låter inte bra det du beskriver , om du bor i stockholm kan du ju kanske komma hit med han så kan jag känna lite på han ? att han bits sådär måste betyda att han har ont. det krävs mycket för att en kanin ska bitas
// Elin
Tror du?? Jag ska höra med Celine, men jag vet att han redan innan jag köpte honom var väldigt känslig just vid tassarna, han sparkar till om man håller på med hans tassar. Å andra sidan skuttar han ju utan problem, så det kan ju vara såsom Celine menade att han är känslig där och att han rent av kanske tycker att det är lite obehagligt bara. Eller vad tror du? Det är när jag har lagt honom på rygg i mitt knä och borstat honom som han bitit till (inte hårt dock) men jag vet inte! Kom gärna med synpunkter.
Jag bor inte i Sthlm men mina föräldrarbor där så jag hälsar på nån gång i månaden. :)

#15 hmm .. vi kanske kan pratas vid via msn ? kan ge dig min msn adress via pm
// Elin
#14 måste inte betyda att dom har ont. Finns många kaniner som är känsliga om magen. Det finns kaniner som bits när man sätter på selen osv. För dom tycker det är obehagligt.

Men det där är uppgjort, eller hur? Ni får gärna PM:a mig (som Victoria redan gjort om det är något problem:))
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Ja absolut! Baby bits i princip aldrig numera, och för övrigt så är det mer naffsande… ^^
#19 jag menade naffsande. Nej, men ville att du skulle veta det. Det finns många kaniner som hatar att man tar på magen/fötterna. Sen att dom naffsar när man sätter på selen är inte onormalt. Min hare gör det om det är en bogsele.
:)