Namn på D
Iiih. Snart föds mina ungar, kan knappt hålla mig så mycket jag längtar efter smått igen! Har redan börjat fundera ut namn men det var mycket svårare än jag trodde.. Någon som kan komma med lite tips?
Hitentills har mina ungar fått namnen Alvin, Alfons, Ariel. Bamse, Biskvi, Busan. Casper, Cookie, Cockos, Cornelia, Candy.
Det är alltså inte låttitlar men kan någon komma på ett fint tema kring D så är det varmt välkommet (a)
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
Åhh, så spännande! Tycker namnen på din hemsida var fina. :)
Du måste absolut smsa mig när du fått några ungar! <3
Tackar :) men det var svårt med tjejnamn.. Det är klart jag kommer göra :D du måste komma och hälsa på oss när dom blivigt några dagar! <3

Kom bara på lite namn förutom dom på hemsidan: Daim, Dumle, Diesel, Daphne, Debbie, Donna
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com

Dexter, Devin, Devlin, Dorothea, Dagny, Doris, Dimma (har du kanske en som heter redan? *ler*), Dux, Drago, Danny
Nu har jag inte varit in på din hemsida å kollat namnen, så jag vet inte vilka du har skrivit upp där. Men här kommer några förslag iaf:
Diana, Dora, Devon, Destiny, Diamant, Dolly, Dream/Dreamy, Dixie, Denny, Didrik, Douglas, Delila.
#4 hihi jo mamman till kullen heter Dimma (a) Jag vet två råttor som hette Dagny och Doris, vad sött!
Killnamnen jag fastnat för är Dream, Dennis, Daim och Dumle. Men det är mycket svårare med tjejerna.. Kanske Delilah, men fler än en hona hoppas jag verkligen att det blir (a)
kill: Dylan/Dilan, Dream, Dumle, Daim, Dennis
tjej: Dehlia, Delilah, Denali, Daisy, Diana, Deah, Della
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
dumle. dajm, danny,disco, docka,danne, typ det ända jga kommer på xD
#6 Det var ju fina namn :) Annars skulle väl Dream kunna vara ett tjejnamn? Tycker att Dream skulle passa på en vit blåögd! =)
Dakota oxå(tjej)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Martina, jättefina namn du har "valt" än så länge. :D
Tycker att Delilah är jättefint. =) Försökte jättelänge komma på fina tjejnamn på D, men det var ju jättesvårt! Haha