OT Vad gör du om dagarna?
Nå vad gör ni andra om dagarna egentligen? Går du i skola? Jobbar du? Arbetslös? Berätta! 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Jag läser upp gymnasieämnen jag missade under gymnasiet
Läser på distans så är hemma och gör det. Rätt tråkigt. Har ingen att analysera tillsammans med så stundvis är det riktigt tufft.
Jag jobbar på en förskola 87,5% och när jag kommer hem så tar jag hand om min son 1,8 år och våra sju kaniner :) Finns det tid så får min käre sambo träffa mig med ;)
Ljustadalens kaningård
Jag studerar mitt tredje år på högskolan, socionomprogrammet. :)

Går gymnasiet, 2a året. Naturvetenskaplig linje med djurinriktning.
Trivs dock inte bra och vill verkligen byta, men jag orkar inte gå om flera år.
Annars läser jag helst en bra bok (twiliiight), sköter om kaninerna och pluggar - massor.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Hmm , jag går i skolan :P eller då o då iaf , har lite problem där , skolan passar inte mig riktigt ;P annars sitter jag o ugglar framför datan
Mamma är inte så glad över det , hon vill ju oxå sitta vid datan nångång ;)
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Jag är föräldraledig så är hemma och myser med min dotter och pälsbollarna på heltid. Blir förmodligen studier på distans nästa år.
Jag pluggar andra året på sveriges ända udersköterskeprogram på högskolenivå, emellanåt när det är lite lugnare och jag ka vara hemma är jag i skogen och lägger spår med hundarna eller plockar svamp och bär och myser med alla kaninerna =)
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Går i skolan,inte kul
Men,men om man vill bli nåt har ja väl inget val :P

Jag är förskollärare och jobbar både i förskolan (dagis) och fritids då och då. =)
Går i skolan 
Just nu är jag arbetslös, och det är så otroligt tråkigt.
Har jobbat som vikarie på några förskolor & som barngruppsledare i några år men i juni flyttade jag till Umeå & kärleken och ja, just nu söker jag jobb som sagt var.
Så på dagarna gör jag inte så mycket. Sitter mest vid datorn eller myser med nån utav våra 8 kaniner eller är med våra 2 hundar.
Då och då träffar jag vänner, men tyvärr känner jag inte så jättemånga här i Umeå utan har de flesta kvar i Örnsköldsvik.
#12 Håller med, det är skittråkigt att vara arbetslös! I början tyckte jg det var skönt att få lite "semester" men sen tröttnade jag.
#13 Jaa, precis. De första månaderna var det jätteskönt. Speciellt eftersom jag då kunde pyssla på i lägenheten å försöka få ordning osv. Men ja, nu är jag bara less. Och så behöver jag verkligen pengar..
Jag går i 1:an på gymnasiumet i Samhäll linjen, och så brukar jag läsa en heel del, läser mycket fantasy, just nu läser jag om alla Harry potter och så nyligen läste jag alla Twilight.
Sitter lite vid datorn men inte mycket, har inte internet hemma än (har flyttat) men snart så! Jag längtar, då ska jag sitta mycket mer vid datorn. Jag brukar vara med vovven också :)) På helgerna är jag hemma hos mamma som har en av mina kaniner hemma hos sig :)
Tredje året på gymnasiet, ska bli diplomerad gymnasieekonom och egen företagare när jag är färdig. :) Sedan har jag världens bästa pojkvän som heter Emil, vi har varit tillsammans i snart ett år nu! Umgås såklart med vänner, är väldigt party av mig men min bästa vän är Frida lodell. Tycker om foto, är både fotograf och modell till och från men mest av allt älskar jag mina kaniner. Har bott hela mitt liv i samma hus, vuxit upp här och de senaste åren har jag renoverat vår ladugård till en kaninfarm^^ <3
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se