OT Vad gör du om dagarna?
Nå vad gör ni andra om dagarna egentligen? Går du i skola? Jobbar du? Arbetslös? Berätta! 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Jag läser upp gymnasieämnen jag missade under gymnasiet
Läser på distans så är hemma och gör det. Rätt tråkigt. Har ingen att analysera tillsammans med så stundvis är det riktigt tufft.
Jag jobbar på en förskola 87,5% och när jag kommer hem så tar jag hand om min son 1,8 år och våra sju kaniner :) Finns det tid så får min käre sambo träffa mig med ;)
Ljustadalens kaningård
Jag studerar mitt tredje år på högskolan, socionomprogrammet. :)

Går gymnasiet, 2a året. Naturvetenskaplig linje med djurinriktning.
Trivs dock inte bra och vill verkligen byta, men jag orkar inte gå om flera år.
Annars läser jag helst en bra bok (twiliiight), sköter om kaninerna och pluggar - massor.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Hmm , jag går i skolan :P eller då o då iaf , har lite problem där , skolan passar inte mig riktigt ;P annars sitter jag o ugglar framför datan
Mamma är inte så glad över det , hon vill ju oxå sitta vid datan nångång ;)
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Jag är föräldraledig så är hemma och myser med min dotter och pälsbollarna på heltid. Blir förmodligen studier på distans nästa år.
Jag pluggar andra året på sveriges ända udersköterskeprogram på högskolenivå, emellanåt när det är lite lugnare och jag ka vara hemma är jag i skogen och lägger spår med hundarna eller plockar svamp och bär och myser med alla kaninerna =)
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Går i skolan,inte kul
Men,men om man vill bli nåt har ja väl inget val :P

Jag är förskollärare och jobbar både i förskolan (dagis) och fritids då och då. =)
Går i skolan 
Just nu är jag arbetslös, och det är så otroligt tråkigt.