OT Har ni andra djur är kaniner?
Jag vet att många av er har andra djur är kaniner! Visa bilder och/ eller skriv lite 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Hemma hos mig finns det en del djur. 3 katter, 3 hundar, 1 akvarium och 10 kaniner. Skulle bli så himla långt om jag ska visa bilder på alla så tar art för art
Tänkte börja med hundarna! Tilltalsnamnen är markerade.
Namn: Sebastian
Ras: Långhårig collie
Färg: Skuggad sobel med vita tecken
Född: 970606
Övrigt: Han börjar tyvärr bli till åren nu. Otroligt snäll, försiktig och go.
Namn: Olympos Casper
Ras: Golden retriver
Färg: golden
Född: 010614
Övrigt: Casper är vår lilla vilding. Trots sin ålder så är han som en valp. Han kan vara rätt dominant och skarp ibland men oftast är han helt underbar!
Namn: Svingelskogen's All the way Tim
Ras: Engelsk springer spaniel
Färg: Svart/vit & tan
Född: 090614
Övrigt: Tim är vår nyaste hund. Han är snart 16 veckor gammal. Vild som valpar brukar vara men samtidigt väldigt kontaktsökande och smart. Vi är halvfodervärd till Tim. Tanken är att han senare ska ställas ut då kan uppfödaren tycker han ser lovande ut och även avlas på om höfter och ögon är bra.
Yepp, jag har 8 kaniner, varav 4 är ungar och ska säljas. Två hundar, en rottweilertik på 7 månader, Roxy och en chihuahua/papillontik,Diva 3 år och en leopardgecko Lizzie på1 år :)
Diva är bästis med kaninerna och tvättar dom gärna. Hon är så söt när hon hämtar sina leksaker och lägger framför kaninern.
Roxy är världes bustroll, leker hela tiden. Väldigt go, hon tror hon är lika lite som Diva och vill gärna sitta/ligga i knä ;)
Kaninerna är: Nikki, lejonhuvad dvv, vilzobel brun 1,3år, Crazy Kid är dvv vit bö, 3 mån, Mimmi är lejonhuvad dvv svart mantlad 3 år, Bianca är lejon/teddy(?) gul japantecknad 6 veckor. (+4st två veckors ungar efter Nikki)
Diva & Roxy på bilden
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Vi har 24 kaniner + ungar Teddyvädur,dvv,lejonhuvad dvv,dvv rex samt lejonkanin
24 hästar islandshäst,russ,shettis,welsh sek A,B och C sv.halvblod samt welsh partbred
15 hundar + 14 valpar enbart Jack russell
4 katter Bondkatter
Kanske nån hus mus me…
FULLT UPP!!..men kul
Här är mina andra djur:
S*Rexture Macalistair -Tristan, våran cornish rex.
Prinsen´s Agent Red No 1 -Tigger, våran dvärgpinscher.
#4 Hjälp de va inte lite djur!
Har du 15 vuxna hundar OCH 14 valpar eller har 1 tik fått 14 valpar? 
#5 Åhh roborovskis är så söta! Men dom kan vara lite dryga. Lånade 2 st från gamla skolan över jullovet och dom rymde ur varenda bur jag hade 

#7 nä vi har 15 vuxna hundar hemma ca…sen har vi en del på foderavtal
…Jag gör ju inget annat än att vara hemma och grejja med djuren (egen firma)

#9 Inte dåligt! Jag tycker 3 hundar kan vara jobbigt ibland 
Måste visa den här bilden på två av hundarna, Casper och Tim. Casper har under sina 8 år i livet aldrig haft nån att leka med. Sebastian den äldsta hunden är inte så mycket för vilda lekar. Sen kom Tim, 13 veckor gammal och vild som en tornado.
I början var det mycket morrande, Casper är van att ha sina leksaker själv. Sen efter 1 vecka började Casper att bjuda in till lek. Nu efter 2½ vecka är det lek varje dag, hela tiden. Så underbart att se