Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1465 ggr
Salladshataren
0

Underlag i transportbur?

Vad för underlag har ni till era kaniner när ni reser med dem? Jag har en handduk och lite hö.

Fast jag stör mig att Kasper vill hellre kissa ner hela transportburen än använda toaletten. Hur får man bort lukten ifrån transportburen?

Nu är ju Kasper en fransk vädur, men det spelar ingen roll eftersom det är en allmän fråga jag ställer Tungan ute

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

emms
0

Jag brukar använda toa-lätt+halm+hö ;) Muffin kissar alltid massor i den så kan inte ha dyna till honom :P

Hade det innan men den kissade han ner ^^

Brukar inte fylla hela bottnen med toa-lätt utan bara en hög längst in. Sen är resten halm och någon tuss hö längst in :)

Emma

Jetaime
0

Tidning har jag till mina. Funkar bra, dock river vissa söner dom och puffar runt och lägger sig under och grajar, men det funkar ändå tycker jag. ska jag rengöra dom brukar sätta dom i duschen och spola av dom med varmt vatten, ev ta lite diskmedel också.

Tarja
0

Ibland har jag en tidning och så lite hö men någon gång har jag haft en handduk och lite hö också :)

DEMNJA
0

Tidning, halm och sen en hög med hö att äta :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

[Wera]
0

Tidning, halm och en tuss hö om det är en lång resa.

annaforsgren
0

Tidning eller en transportburmadrass

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

mingopingo
0

Jag har sytt madrasser till varje transportbur. Dom används vid kortare resor. Vid längre har jag handduk i istället. Självklart hö också.

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

[chriistina]
0

Tidningar i botten och hö i höbollen.

Ska man gå mycket med transportburen kan jag ev lägga in en handuk för kaninen inte ska kasa runt. Och är det en kaninunge kan jag ev lägga in halm för den ska känna sig tryggare.

[miiickkiis]
0

Idag ska jag hämta mig kaninunge. Jag har transport buren hemma. Räcker det att bara lägg in 1-2 tidningar i botten?
Resan tar ca 5min, ifrån djuraffären hem till mig. :)

Tarja
0

#9 Jadå det räcker :)

[miiickkiis]
0

10#  Nu är hon hemma <3