Isa <3
Nu är lilla Isa här :) hihi , blev en jobbig kväll igår , kom inte hem förens nåra minuter över 10 :P .. Men det var det värt<3 så snäll och underbar är hon!, Hungrig oxå då hon som hade henne under en och en halv dag inte gav henne pellets , bara hö och vatten .. Och eftersom att hon fått ungar och då blir dom ju smala så är ju pellets viktigt , så lite sur blev jag..
Hon och nellie bor i samma bur just nu :) hihi mamma kärlek<3 Isa sitter och pussar och puttsar på Nellie:D
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Vad kul! Bilder? ;D

Bilder kommer sen när hon fått boat in sig lite
// Elin
Vad kul :D
// Emma :D

Vad skoj :)
Mvh Hanna

Idag var Maia här och hjälpte mig att fixa till henne lite :) , Vi klippte henne för att bara ena sidan var klippt , om vi inte skulle klippt hela henne hade ju pälsen vuxit så ojämt .. Men det var inga problem :) Kan skicka med en bild på henne :)
// Elin
#6 Tror inte pälsen skulle växa ojämn eftersom där pälsen inte var klippt växer det ju inget mer, det slutar att växa, och då växer det bara där pälsen är klippt och till slut blir pälsen som var klippt lika lång som där pälsen var oklippt. 

#7 hon ser iaf snyggare ut :P Hon som hade henne hos sig trodde hon var sjuk för att ni bara klippte ena sidan
dom trodde alltså då att hon fällt av av nån anledning
// Elin
#8 Haha! ^^ Men (iaf. jag) tycker man kunde se att hon var klippt, och inte fällt av, jag berättade till hon som hade Isa i Borlänge en natt att hon var klippt halva kroppen och allt det där för att se hennes färg och blabla.
Men ja visst var hon lite ful med hlalva kroppen klippt! hihi, men jag vela inte klippa bort resten bara för jag vill ha lite päls att ta i - haha! 

#9 Hon har kvar päls på bogen och magen, sen klippte vi henne för att känna i vilken form hon är i och så hade hon lite tovor i pälsen som inte syntes ;)
Till ämnet, Isa (eller Pinnie som jag kallar henne) är supersöt, dock väääldigt smal men jättesnäll som inte hade något emot att ligga på rygg och klippa klor.
Mvh Maia
#10 _Haha Pinnie!!
_Ungarna tog maten från stackars Isa ett tag så det beror väl på det. Men snart ska hon väl få tjocka upp sig 

#11 Haha , dumma ungar då ;) nee skojja bara :P
Maia du får kalla henne för vad du vill , Men för mig heter hon Pinnen :')
// Elin