Åby's Xenon är hemma! <3
Nu äntligen har jag fått hem min lilla bebis! Min pojkvän och jag har bestämt oss för att kalla honom Laban. :)
Han var världens duktigaste när han åkte transportbur, och när jag mötte Madeleine och han skulle byta transportbur så kom han fram och hälsade på mig, trots att vi var mitt bland alla tågen som gjorde konstiga ljud och oväsen! :>
Nu håller han på att göra sig hemmastad i sin nya bur. Han är så söt att man dör! x3
Jag är så glad! <3

Åååh, den sötnosen!
Grattis! :D
Hoppas på att se många bilder på lillen ;)
#1 Tack! x3
Glömde att lägga till det, om man vill se fler bilder så kan man kolla på min bilddagbok. :) (heter Sorkvandring där också)
Åh, grattis till sötnosen! :D <3
Grattis till sötisen! Lägg gärna in fler bilder på han här också! :D
#3 Tack så mycke! x3
#4 ja, jag får väll göra det, men majoriteten kommer finnas på min bdb :)
Jag kommer helt klart kolla din bdb! :D
#6 du är välkommen! :D
Jag är så himla glad över att det är du som har honom! Han kommer få de superbra hos dig! 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Va fin han är. :D
#13 Ja, jag kunde inte ha önskat mig något snyggare! Han är min drömkanin! :> <3
vad fin han är. grattis till sötisen :)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#15 & 16 Tack så mycket! Ja han är superfin! x3

Han är verkligen jättefin! Så vacker :)
Men jag måste fråga, nu ser man visserligen inte hela buren på bilderna, men vad är den för mått? Tycker den ser lite väl liten ut?
Vilken sötnos! =]
// Emma :D
#18 Ja, jag har ju visserligen inte skrivit det här, men jo, den är inte laglig och absolut förliten. Det är min gamla bur som jag hade en kanin som jag fick när jag var ungefär 9 år i.
Det är synd och skam att folk som jag när jag var 9 år (och min pappa) skaffar kanin utan att vara pålästa och att djuraffärer utnyttjar det och säljer burar som är försmå… Jag är INTE stolt över det >____<
Men iallafall, så är den bara tillfällig eftersom jag somsagt mätte den och fann att den är äckligt liten i förhållande till vad som är lagligt… Den är 65 cm på långsidan 45 på kortsidan och 45 cm hög.
Det finns en stor bur uppe hos min pojkvän så jag planerar på att forsla ner den så fort som möjligt. Jag hade planerat att ha honom lösgående helatiden i mitt rum men jag vet hur viktigt det är att endå ha en bur i rätt storlek.
Just nu har jag tak-gallret och sidoluckan öppen helatiden så att han kan sträcka på sig och skutta ut och springa när han vill.
#19 Tack så mycke! :>
Så sööt! :D
#24 men gulle!
ååh, vad jag längtar till på söndag då jag får hem min plutt!
#25 Ja, det är såååå enerverande att vänta på sin lilla bebis xD Fast det är ganska mysigt och spännande också, och så blir man extra glad när den kommer hem! :> <3