OT - egen hemsida?
Hej.
Någon som har något tips på vart man kan göra en egen hemsida?
Ni som har hemsidor - betalar ni något för att ha den, eller har ni hittat någon gratis sida? :)

weebly.com
Använder själv den, och är mycket nöjd med den! Har provat flera andra, men denna är bäst hittills :) Gratis är det också och ändå inte reklam!
Jag använder snabber. Lättanvänd och snabb service. Kostar runt 700 kr för ett år.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Jag kör på one.com tycker att det är bra och är nöjd med det, det finns tre olika paket (small, medium & large) och det kostar alltså olika mycket beroende på vilket paket du vill ha, jag kör på small och det räcker gott och väl!
Jag betalade runt 400kr/år för lilla paketet. Det är bra att börja med minsta paketet, för man kan alltid uppgradera sig sen, men det är sällan man behöver det, för det är väldigt stort tycker jag, jag tycker endå att jag har ganska mycket på min hemsida, bilder osv. och man har lite över 3000 MB tror jag att det är och jag har använt 11 :P
På one.com får man även tillgång till att skapa en blogg (ej på hemsidan), bildgalleri, man kan skapa hur många mailkonton man vill och så :)
Där finns även olika teman man kan använda och även en support 24/7 som man kan fråga vid problem (live chat, alltså så sitter det en riktig person där bakom)
Åh. Tack så mkt. :)
Jag kör på www.freewebs.com ^^
www.berggrenskaniner.webb.se
Det är min, funkar också med www.freewebs.com/berggrenskaniner
Men har gjort en gratis "webb.se" och bytt för jag gillar inte den man får på freewebs. Allt där är gratis, sen om man vill ha stlrre utrymme får man betala. Men det utrymmet man får räcker för mig.
#5 Jag valde weebly inatt, å sitter å pillrar på hemsidan för fullt nu. :D Men tack ändå för tipset!