Färgtråd: Vit
För den vackra färgen vit har vi en egen tråd. Blåögda eller rödögda spelar ingen roll. Alla är lika underbara.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
En lite annorlunda vinkel på Jinx, en vit blåögd pojke. Han öron brukar normalt ligga ner 

*dreggel* Mitt vita blåögda hjärtegryn kommer hem i april *längtar*
#2 Va fin hon är
Visst är hon från Färjbackens? Min lilla Jinx kommer ju därifrån.
#3 Varifrån har du tingat din? Såg att du skulle ha en havana också? Förstår att du längtar!

Jaa två snyggingar väntar jag minsanna ivrigt på! Min vita kommer från Pysselgårdens i Skellefteå :)
Måste verkligen visa denna fröken. Maken till päls har jag aldrig sett. Antagligen är hon lite för välpälsad. Åby's Im so fly heter hon men kallas Malva av sin ägare. Jag som har fött upp henne 

#4 Visst är hon från Färjbacken! Färjbacken´s Miramis heter hon. Hur gammal är din Jinx?
# Va kul :D Vad är de för kön på vita?
#7 Åhh va kul. Vilka är hennes föräldrar? Jinx är född 12 oktober 2008 så han är fortfarande en liten knatte. En väldigt aktiv luddig kanin ;)
Här var han inte gammal Jinx. Han är full av bus och är sällan lugn. En rolig kille!

#8 Missans föräldrar är Dream & Cream Latte. Vilka är Jinxs? Han ser ju jättemysig ut!
#6 Gosh vad päls 
#9 Okej. Jinx är Angel och Speedy :) Ja nog är han mysig alltid! Men nu för tiden har han inte ro att sitta och mysa så länge. För mycket spring i benen. Haha.
#10 Ja jag vet. Vet inte varifrån all päls kom. Ingen annan i kullen blev så extrem. Liva är ju mamman men inte ens hon har så mycket päls.

# Då e de inte släkt. Hur som helst ser Jinx jättefin ut!
Här är min fina "Idol", som han heter ^^. Vit blåögd lite skitunge<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Herr Morris, brorsa till Jinx <3 :)
Har nästan inga bra bilder så lägger in den här som jag la in i ett annat inlägg ;)
/Elvira :D
Vit som är så snyggt på teddysar :*
#16 Är han reggad i teddyklubben? :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#18 Nej faktiskt inte. Har tänkt skicka ett meddelande till dej om det faktiskt men har varit så mycket nu så har inte hunnit! Men det vill jag gärna göra! "hyr" gärna ut han för parning :D
#19 Då får du allt skicka iväg ett meddelande på teddyklubbens mail med bild och all information (samma som finns på de andra i registret) så ordnar jag resten åt dig ;)

#20 Jag ska göra det nu! Men har inga direkt bra bilder så ni får en halvbra så kan jag skicka in en bättre sen! :)

#23 åh vad kul! jag ska hämta den ena brorsan nästa söndag :) den japantecknade killen. (lite OT men är inte hon eg. lite för ung för att flytta från mamman redan?) supersöt iaf! :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
#23 Vilken söt tös! Halvsyskon till min Jinx 

#25 lite OT men den bilden på Jinx högst upp är en av de sötaste bilderna jag sett tror jag :)
/Sanna

#23 jag har förresten en söt bild på lilla Odette från när hon är 4 veckor om du vill ha :) (taget hos Ewa)
/Sanna

Nästa lördag anländer äntligen min lilla Tea (Pysselgårdens Little Treasure). Tänk vad man kan längta!!

#23 Och halvsyster till Morris med :)

Äntligen har min lilla Tea anlänt!! Helt underbar är hon!
Här kommer två bilder på henne som jag snabbknäppte när jag satte in henne i buren. Vill inte störa henne ännu så ni får nöja er med dessa så länge :)

#31 Naaaw! Sööt flicka! Älska hennes öron 
#33 Han är inte vit, blåögd/brunögd/rödögd, han är ju typ brokad av något slag. Den här tråden är ju för hel vita kaniner :)
Ganska vit är han ju iaf. ^^ hihi.
#23 Hjälp så söt!
#34 Jaha! Visste inte att det var för hel vita kaniner. :)

Mera på underbara lilla Tea! :)

En till bara för att hon är så gudomligt söööt!

#37,38 Naaaaaaaw :) Liknar ju min lille plutt när han var liten. Han hade dock lite mer päls (; sööööt!
Vit rö. ser dock mest rosa ut på denna bilen, men den är bara tre dagar gammal :P får typ lägga upp bild när den blir äldre ^^.
Har en underbar vit blåögnad teddylöwenpojke från djuraffär. Se honom i mitt galleri på zoonen.com. Jag heter *~Humlan~* där.

#37 Underbar! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Min snygga Idol! dock lite kass kvalité på bilden, men snygg kanin iaf (a)

Blev störtkär i vita, blåögda kaniner helt plötsligt >_<

#24 Oj, har inte kollat denna tråden på ett tag (A)
Ja, hon var för ung men vi visste inte hur vi skulle lösa transporten senare och LU var ju då :) Hon fick hur som helst sällskap på vägen hit och mår super idag ^^,
Jag vill gärna se bild på henne! :D

En dagsfärsk bild på Jinx. Första gången ute i hage så han var nog lycklig.
Ännu en bild på Jinx. Hade även syrrans hane Sailor och min andra hane Figaro som inte är med på bilden ute.

#50 vad fina de är =)
/Sanna
#51 Ja visst är dom underbara
Och alla skötte sig ändå rätt bra med tanke på att alla är okastrerade små gossar. Lite gruff i början genom gallren men sen höll dom sig borta från varandra
Bjuder på en nyare bild på Jinx, han växer snabbt nu och blir allt maffigare. Stort huvud och underbar päls. Tyvärr inte riktigt bra teddypäls men han är fin ändå.
Här kommer bilder på min nya vitblåögda teddydvärgvädur!
Hon är underbar, lugn och vill umgås hela tiden! (Fast ibland får hon vakta syrran ifall hon blir för vild xD)
Kitty heter hon!

Inte världens bästa bilder men ^^, ska fota nya så fort solen kikar fram! Det bara regnar och regnar här..:/ trist!
Med vänlig hälsning,
Jenny
#54 Jättefin! Var kommer hon ifrån och vilka är hon efter :)?
#55:
Japp, hon är jättefin!
Hon är från Sunnerstas, efter Happy, hona vet jag inte direkt, har inte fått härstammningen ännu! :)
Med vänlig hälsning,
Jenny

Puttar med lite nya bilder på min "Tea" som visade sig vara en Max!

Han är dock något klippt i luggen och kring halsen/bakom öronen.
Och har blitt peking, men jag bestämmer att han får vara med ändå ;)

Här var det många godbitar minsann!
Tycker vita är så snygga!! Har dock ingen helt vit teddy.. men en blåbrokad, och en rödögd vit Hermelinrex.
Duger bra det oxå! hehe.

#67 Naw vilken goding!!! ;)

#69 Men vilken underbar blick!! Så söööt!!!
Saphir! Grattis till dina vita blåögda! Ska du avla rent på dem? :)
#72 tack så mycket! :D ja det ska jag :)
#70 tack :D visst är han ^^ .

#74 Jaaa! Men Bella är oxå jättefin!!! ;)
#74 tack :) dina vart också ursöta! ^^
#73 Härligt härligt! Du får maila teddyklubben så du blir en av oss ;)
Tack ,Det ska jag göra :)

#79 Åh, vad söta! Man smälter!