Nya kullen!
Tror inte jag har visat bild eller ens skrivit nått om kullen jag fick 1/6?!
I alla fall är det ännu en kull på 6 st ungar. Mamma är Liva och pappa är Jinx. 2 vita blåögda och 4 japantecknade gul/svarta wiener blev det.
Hemskt söta om jag får säga det själv
Största plusset är deras helt underbara temperament! Dom älskar att bli smekta och somnar som små stockar. Båda föräldrarna är riktiga kelgrisar!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Gud så charmiga! 
Aww så söööta!!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jättesöta ^^

De är underbara! Imponerad av hur du lyckats få alla på en rad! 
#6 Tack
Måste ta nya kort! Dom växer så himla fort. Jag hade syrran till hjälp som lägger hand och arm lätt över dom, då ligger alla stilla. Sen gäller det att vara snabb med att ta kort 
Åh ännu mer söta bebisar hos dig, grattis!
#8 Tack! Ska ta lite nya kort för nu har dom massor av päls ju 
#9 Hur går det med den lite äldre kullen? Nya bilder på dem med? 
#10 Dom mår super! Växer som små maskrosor och har fått massor av päls. Kommer nya bilder till kvällen 
#11 Nice, kikar tillbaka igen då… 
Som jag skrev i bdb, så är jag väldigt intresserad! Skrev att jag var intresserad av din madagaskar unge också, men jag tror att jag är mer intresserad av denna kull! :)
Hur gamla är dom nu? :)
*såg där uppe nu*
Hittar inte nya bilder på tidigare kullen…?
#15 Nej jag vet , har inte hunnit ta några. Hade så fullt upp igårkväll och idag är de avslutningsdag. Men kan visa en bild på en av ungarna från den yngsta kullen! Som plåster på såren typ!
#16 I see, tänkte att det kanske bara var jag som inte hittade de nya bilderna… 
#16 Sötnos :*
Jag blev helt kär i bebisarna när du visade bilderna idag på alla bebisarna (A) <3