Kan knappt vänta!
Den 6:e Juli antagligen så ska jag få hämta min lilla teddy-bebis Åby's Xenon! Jag kan knappt vänta! x)
Jag hade en dvärgvädur när jag var liten och min nya bebis ska få ta över hans gamla bur. Jag tänkte ha en gammal trasmatta som bottenmaterial till buren och Toa-Lätt pellets i kanin toalätten. :>
Bur, vattenflaska och toalättlåda har jag som sagt redan och idag var jag iväg och köpte en del andra saker som saknades :>
Ska göra en till runda till djuraffären sedan när jag har flyttat buren till mitt rum och köpa hö, mat och ett litet hus som han kan hoppa upp på och mysa innuti.
Tänkte att jag skulle ladda upp bilder på buren och lilla kaninen sedan. :>
Iiih jag är så kär i den lilla bebisen! x3
Vad roligt! :)
Lilla Xenon är så fin <3
#1 Ja, han är ju så enormt vacker! Både jag och min pojkvän är alldeles förtjusta över honom! :> Vi har funderat över att kalla honom Laban sedan. x3
Va kul att du blev medlem
Jag tror Xenon kommer passa utmärkt till er. Han är så sjukt snäll och gosig så de kan ju inte bli annat än perfekt!
För dom som inte har sett sötbollen lägger jag ut en bild
Zobelsiames brun wienertecknad.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#3 Ja jag kunde ju inte låta bli x3 Jag har liksom smugit runt och kollat och nu kände jag för att vara med jag också.
Jaa, han ska bli så ompysslad och bortskämd! Han ska ju vara min lilla kompanjon de närmaste 9-14 åren ;D
#4 Ja jag började också med att smyga! Då hänger man med lite när man väl börjar skriva.
Jag han kommer bli bortskämd med rosa rosetter hela livet 
#5 Ja precis :)
Haha, ja och när han kommer i tonåren och säger att han hatar alla rosa rosetter och tycker att jag är en dum mamma som inte förstår att han är den manligaste kaninen av alla och faktiskt ska ha tuffa rosetter så ska jag berätta för honom att det var du som fick mig att köpa den enda blåa rosetten han har xD
#6 Haha
Jag ska sätta mig och göra några rosetter ikväll 
#7 Vad kul! det är faktiskt en ganska mysig sysselsättning :)