Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: minneslunden-rip
Läst 2575 ggr
[Wera]
0

Rest In Peace Charlie <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

x 080920 - 090419 x

**Kan inte beskrivas med ord <3 Vill inte tro det.
**Tänk om jag hade låtit Charlie gå i en annan säkrare hage. Tänk om jag hade tittat till kaninerna tidigare. Tänk om jag hade upptäckt det tidigare. Tänk om jag hade varit ute i tid.

Rest in peace </3

Trasdockaa
0

Nej men fy gumman!

Tusentals kramar till dig!

<3

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

[Wera]
0

För er som vill veta…
Satt & läste, Vero var ute med Light och hon tänkte gå till kaninerna, men hon väntade med det och gick med Lught en timma kanske, och så knackar hon på mitt fönster, frågar om Charlie är ute eller inne, han är ute, så vi går ut och letar efer som han inte var i sin hage… gick mot den delen av skogen där jag hittade Mumin när hon hade rymt, fann han direkt, såg först ut som en stoor pälshög "Vad har hänt?!" Så ser jag ett öra, fattar direkt att det är Charlie <3
Sprang bara in, kunde inte titta på han! Han hade stora nakna partier på rumpan, lår och sidor med massa rivsår, inget blod… först tänkte jag räv, men efter som det "bara" var rivsår måste det ha varit en jävla ful äckel vessla (som ska dö!)
Mamma gick dit och tog upp han, han såg hemsk ut! Marco gick in i skogen en bit bakom jordkällaren i hästarnas gamla hage och grävde en grav, var inte med när de grävde ner han…

Vero såg massor av päls vid bilarna mitt framför huset (!) och bakom hundgården, ändå! Ändå hade ingen upptäckt något och Vero & Light var to.m ute!
Min gissning är väl att han lyft upp gallret och skuttat runt ner till buskarna bakom hundgården, där en vessla jagade han, så han kutade upp till hundgården och bilarna, sen sprang han väl till skogen och jömde sig bakom stocken, vesslan försvann och ja… :'(_

Vill vakna ur den här mardrömmen, allt var en mardröm, vill vakna upp och se Charlie sitta säkert i sin bur med all päls <3_

mingopingo
0

Fy va hemskt Gråter Rip Charlie!

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Tarja
0

Usch :'( <3
Jag beklagar verkligen<3

R.I.P lilla Charlie<3

Strumpa
0

Gråter fy vad hemskt. tur att ni hittade honom och kunde låta honom somna in. 

vila i frid Charlie

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

DEMNJA
0

Ååå så ledsamt! :(

*krama om*

R.I.P fina Charlie

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

[Niike]
0

Nej men gud vad tråkigt att höra :( Beklagar sorgen! kram! <3

Jetaime
0

Så jävla hemskt :(<3

[Wera]
0

#5 "Kunde låta han somna in" - Han var redan död när jag hitta han.

Misstankarna riktar sig mot ugglan som finns här i "vår" skog, ingen vessla. (Efter som han bara hade rivsår och päls försvunnen, inget blod och inga bett).

Strumpa
0

#9 jasså okej. missade det.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

emwa
0

:'(

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Sarla
0

Jag måste först säga att jag beklagar sorgen!

Sen måste jag bara säga att han var otroligt söt! När jag satt här och såg honom för första gången på bild blev jag jätte avundsjuk! Även fast jag inte känner honom förstod jag att han måste ha varit älskad för du lade stolt upp en massa bilder på honom :)

Såg även att du tänkte ev. låna ut honom till avel. Jag tänkte att om jag ska skaffa en hona senare ska jag helt klart fråga dig om jag kunde "använda" honom (näst efter ted).

Gud vad synd att det här hände. Må han vila i frid och låt hans ättlingar bli vackra och friska!  /Josefin

ciss
0

Åh vad hemskt .. Vila i frid <3

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Rero
0

Hemst. Vila i frid Charlie <3

Zessan
0

:'(

Anema
0

:(

[Wera]
0

Kan någon låsa tråden? Vill helst inte att den ska "puttas" upp av kommentarer…

Jetaime
0

låser.

Inlägget är låst för nya kommentarer