Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 1199 ggr
AnimalLover
0

Min nya stolthet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och kollade på en teddyvädurs hona :) Och jag köpte henne! helt underbar är hon! Hon är renrasig och har härstamningsbevis :). Hon hette flora men jag döpte om henne til Snow eftersom att hennes päls är vit som snö! :D

Trasdockaa
0

Nämen vad är det för släkt och uppfödare till denna tös då?

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

AnimalLover
0

#1 hmm , vet inte riktigt , har ej fått hem härstamningsbeviset än men hon sa något om åsgård eller ngt ? XD

Trasdockaa
0

Åsgränden

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

AnimalLover
0

#3 jaaaa preciis! ,

DEMNJA
0

Tarja på moängsvägens har ju systern Flisa :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

AnimalLover
0

kan medela att vi ska lämna tbx henne då hon högg mig och försökte hugga mamma i ansiktet

DEMNJA
0

Jättetråkigt att det skulle bli så! Tycker som sagt du gör helt rätt i att lämna tillbaka henne… *kram*

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

AnimalLover
0

#7 tack så mycket!

[Wera]
0

#6 Nämen oj! :S Hon som verkar vara så go och snäll :) Tråkigt :/

Hermelina
0

Men oj, det var EXAKT den kaninen jag också har varit och tittat på.. :O Jag bor nämligen nästan precis där dom bor. Bor du (trådskaparen) i nacka?

Jag tyckte hon verkade lugn och snäll,ägaren berättade också att det var någon som lånat hem henne men att hon bitit.. :/ Jag kanske skalåna hem henne inom några dagar och se om hon passar ihop min min hona….

AnimalLover
0

#10 jasså ? Nae jag bor i skogås en bit ifrån :) Ta hem henne du! hon förtjänar trotsallt en andra chans! Mjoo hon var lugn , men gick inte ihop med min bebis hona .. den var hon på och skulle bita med.

[Wera]
0

#11 Hona + hona brukar inte funka om dom inte är syskon. :P (Fast visst finns det undantag) :)

teddykaniner
0

Så trist!

Ska du leta ny hona eller testa ny ras?

Med vänlig hälsning,
Jenny

AnimalLover
0

#13 har redan hittat en :)

Hermelina
0

#14, vad blev det för kanin då? Det gick fort att hitta ny :D

Jag tror inte dte kommer funka med Flora +min kanin, båda är ju honor, men jag ska testa för hon är så fin X)

AnimalLover
0

#15 men hon går ju med massa andra kaniner nu. , Jag har köpt Moängsvägens Great Gooseberry :) , ska hämta henne den 19 onde nu :)

Hermelina
0

Ja jo, jag vet att hon går med massa andra, men men.. jag hoppas verkligen att dom går ihop.. :9

Åh har du?? Vart finns den uppfödaren?

AnimalLover
0

#17 hon finns i eskiltuna , Hon heter Halloon eller ngt här på iFokus :)

Tarja
0

#18 Stämmer :)<3
Här är jag ^^^^, <3

Hermelina
0

Jag kollade på din sida, men du hade inte några tillsalu xP

#19 Det var jag som mejlade dig om choko latte ;P

AnimalLover
0

#20 nepp , jag köppte den sista ^^