Min nya stolthet!
Nämen vad är det för släkt och uppfödare till denna tös då?
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#1 hmm , vet inte riktigt , har ej fått hem härstamningsbeviset än men hon sa något om åsgård eller ngt ? XD
Åsgränden
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#3 jaaaa preciis! ,

Tarja på moängsvägens har ju systern Flisa :)

kan medela att vi ska lämna tbx henne då hon högg mig och försökte hugga mamma i ansiktet

Jättetråkigt att det skulle bli så! Tycker som sagt du gör helt rätt i att lämna tillbaka henne… *kram*

#7 tack så mycket!
#6 Nämen oj! :S Hon som verkar vara så go och snäll :) Tråkigt :/

Men oj, det var EXAKT den kaninen jag också har varit och tittat på.. :O Jag bor nämligen nästan precis där dom bor. Bor du (trådskaparen) i nacka?
Jag tyckte hon verkade lugn och snäll,ägaren berättade också att det var någon som lånat hem henne men att hon bitit.. :/ Jag kanske skalåna hem henne inom några dagar och se om hon passar ihop min min hona….
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

#10 jasså ? Nae jag bor i skogås en bit ifrån :) Ta hem henne du! hon förtjänar trotsallt en andra chans! Mjoo hon var lugn , men gick inte ihop med min bebis hona .. den var hon på och skulle bita med.
#11 Hona + hona brukar inte funka om dom inte är syskon. :P (Fast visst finns det undantag) :)
Så trist!
Ska du leta ny hona eller testa ny ras?
Med vänlig hälsning,
Jenny

#13 har redan hittat en :)

#14, vad blev det för kanin då? Det gick fort att hitta ny :D
Jag tror inte dte kommer funka med Flora +min kanin, båda är ju honor, men jag ska testa för hon är så fin X)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#15 men hon går ju med massa andra kaniner nu. , Jag har köpt Moängsvägens Great Gooseberry :) , ska hämta henne den 19 onde nu :)

Ja jo, jag vet att hon går med massa andra, men men.. jag hoppas verkligen att dom går ihop.. :9
Åh har du?? Vart finns den uppfödaren?
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#17 hon finns i eskiltuna , Hon heter Halloon eller ngt här på iFokus :)
#18 Stämmer :)<3
Här är jag ^^^^, <3

Jag kollade på din sida, men du hade inte några tillsalu xP
#19 Det var jag som mejlade dig om choko latte ;P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#20 nepp , jag köppte den sista ^^