Färgtråd: Havana
Efter som jag älskar havana färgade kaniner vill jag se flera havana teddysar här :) sett ut lite bilder på era sötnötar ^^
Gram, till vänster ^^. hittade ingen bra bild på henne just nu så denna får duga så länge..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Måste bara visa den här bilden :P. De är på Weras Charlie när han va liten. (Han på bild högst upp) Hade precis tagit upp honom från Skåne.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Ooooo så fina!!
Jag väntar otåligt på en havannakille som kommer i början av april! :)
Kom ju på att jag har en bild på fina Twix som bor hos Ewa på Färjbackens. Hämtade upp honom från Skåne i höstas. En helt fantastisk hane, fast han var i så dåligt skick så lät han mig borsta och klippa en hel del.
_(Lite smygreklam men han är till salu fortfarande www.teddyvadur.se)_
#8 Nej men Madeleine
haha vad söt
kul att se den bilden, tänkte inte ens på att du kanske hade bilder på han ^o) Så liten han var! 
#10 Åh, var kommer den ifrån då? Spännande! :D

Gud så otroligt fina alla är!
#8 Den bilden var ju helt underbar!
#12 Jag har flera bilder på honom
. Ja inte var han stor där. Gud så liten han var, blev så förvånad när jag fick lådan med honom i! Men de verkar ju ha blivit en kanin av honom också. Bara för de ska jag lägga upp ännu en bild på honom!
#13 Ja visst va han söt! Så krullig päls.
Den lilla är Charlie igen. Sen är det en hona som flyttade upp till Skellefteå tror jag. Abby hette hon har jag för mig. Dom fick bo tillsammans ett tag eftersom mina små importer inte fick äta pellets men Charlie lärde ha de.

#12 Från Ninaks :)
#15 Jag har tingat kullbrodern Brago :D

#16 Jasså?? Va kul! :D Bendji blir min! :)
#17 Japp :D
Vad roligt! Han är fin, grattis till killen!

Detsamma *fniss*

Wera, hur gammal e Charlie? :)
/Elvira :D
#26 Han är född september någon gång. Så han är väl 6 månader? ^o)
Älskar havannor :*

#38 Gud va snygg han är ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

<3