Nu boar hon, spännande! :)
Idag när jag kom ut till kaninerna reagerade jag direkt på att all halm var borta från Missans bur. Då jag tittade i bohuset såg jag dock att det var där det låg. Hon hade boat jättefint med massor av päls, hö och halm. (Tydligen dissade hon den specialgjorda bolådan, som vi gjort åt henne, och ville hellre använda det vanliga bohuset.)
Jag blev mkt glatt överraskad eftersom jag nästan tvivlat på att hon är dräktig. Enligt mina beräkningar kan hon dock bara vara i dag 25. Är det vanligt att de boar redan då? Fortsätter hon att rycka så här mkt päls i flera dagar till så kommer hon att vara naken innan ungarna föds!;)
Ja, det har varit vanligt för mig att honorna boar runt 7 dagar innan med halm, fast inte med päls men visst finns det dom som boar med päls tidigt.
Kul :) spännande också.

Tack för svaret!
Ja, det är jättespännande!:D

Min Jawa ryckte päls tidigt, säkert 1½-2 veckor innan åtminstone. Sen pausade hon och ryckte lite mer strax innan födseln.

Spännande! Vem är pappan? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#4 Pappan är min Humlevägen´s Zimba. Det kan bli en spännande kombination!

vad spännande :) ska bli kul att höra om hur det går.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Vad roligt :D
Min kanin parade sig med en hankanin, min Nelly började boa med det blev inget :/

Än har det inte dykt upp några bebisar…
Har det kommit några ungar än? 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Nix. Fattar ingenting! Hon måste ju bara ha varit skendräktig el ngt. Har provat att sätta ihop henne med hanen igen men hon verkar inte alls vara intresserad!