Välkomna småttingar :)
Flera av er kanske redan läst inne på kanin.ifokus eller på min bdb, men skriver här med eftersom det handlar om teddysar och då borde jag ju självklart berätta nyheten här inne med ^^,
Idag (10/4) började Bayliss rycka päls, själva boet gjorde hon för några dagar sedan. Jag var iväg under dagen, men när jag kom hem gick jag och kollade och hittade då två små varma flodhästar i hennes hus. Ville inte störa för mycket så kollade inte hur många det var, men kände minst två korvar i boet i alla fall :)
Ikväll kollade jag lite nogrannare och fann då en kall unge :( Men även två varma små underbaringar.
Bayliss gumman mår kanon, känns så skönt att allt gått bra.
Bilder kommer framöver!
Passar även på att säga grattis till kullens pappa, Frihetens YumYum "Humle", och hans syskon som fyller år idag (eller igår blir det ju, den 10/4) ;)<3
Glad påsk!
Grattis igen! Och till pappa Humle 
Glad Påsk!
Som jag har sagt tidigare: Grattis Maja :)<3
Lycka till med kullen!
Glad påsk 
Tack så mycket :)

Grattis! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Grattis!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Åhh! Grattis! :D
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Grattis! 
// Emma :D
Grattis, vad kul! :D
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Grattis! Åh, vad skönt det måste kännas att allt gått bra! Jag är själv lite orolig för min Missans första kull som väntas när som helst….

Grattis igen! :D
(Nu får du allt ta bild
)

Jaa, nu får du allt sluta hålla oss på sträckbänken! Iväg med dig och fota nu! ;)
små underverk :')

Åhh! 

Ååå!
Känns som det är jättelänge sen mina var så där små! De är ju helt bedårande! 
Visst är de fina :) Mina små knoddar <3
#20 oja, och dom kommer bli ännu finare sen ;D
#21 Absolut!
Jag funderar på att springa ut och ta kort på dem nu. De har blivit sååå stora! Var borta igår så kollade inte på dem då, det är helt otroligt hur mycket de förändras över en dag. 

Jaa marsch iväg och fota bara! Kommer tillbaka efter Grey´s och då förväntar jag mig bilder på de små ;)

Ligger lite efter med Grattis!:) dom ser ju jättehärliga ut.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

sötingar där<3:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Oj oj oj vilja söta småttingar du har Maja!
Om det inte var för min överkänslighet skulle jag jättegärna vilja ha en fluffis. Men verkar som att ju mindre päls desto bättre för mig…
helt underbara maja :D<3
Vilka små söta knubbisar 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Tack! De är sjukt fina båda två