Din/a bur/ar!

Jag har ingen bild faktiskt! Men Jag kan berätta att Morris har en svart vanlig "gallerbur" Sen har han hela lägenheten som sin bur eftersom buren står alltid öppen :)
/Elvira :D

#19 Jag älskar dina burar (färgen)! Vart har du köpt dom? :D
#20: Tack :) Båda är begnagnade!
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

#21 Aha va synd ;) Morris skulle nog tycka den var jättefin!

#19 Nämen vad bortskämda dina havanor måste vara när de har så fina burar :D <3 Superfin färg måste jag bara säga!
#22: Haha, javisst, det är ju sååå manligt med rosa burar ;)
#19: Jaa, har man bara två sötnosar ska de skämmas bort ordentligt ;)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

#22 Morris vill framhäva sin feminina sida :)
#23 Åh vilken lyx! :)
Var nyss ut och tog kort på mina burar/hagar. Har nästan alla mina i garaget
En bur är inne.
Här är den större hagen med 4 honor. Två teddy och två korthåriga. Inredningen är inte den bästa men blev lite snabbt fixat.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Sen har vi Jinx och hans lilla bur :D Skönt med kompostgaller!

#29 Vilken fin :) Har du byggt den själv?
#28 Han är så söööt :)

jag ska lägga in bild så fort jag får det att funka med överföringen :) har strulat ett tag nu. och så vill jag gärna städa runt buren och i rummet innan med
(höstrån överallt)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#31 Du skulle se mitt rum haha ;) Blir så efter det dagliga damprycket då är det hö och spån över hela golvet ;)
#28 Nämen så fiffig bur :) Jinx är supersöt!
#34 Tack
Den är faktiskt väldigt smidig buren. Lätt att komma in i den och så. Sen är den ju större än en vanlig innebur som var alternativet. Och Jinx som är så aktiv älskar den!
Kan ju lika gärna visa den sista buren ute också. Här bor syrrans Sailor. Han är teddyvädur fast fällde inte öronen. Dessutom blev han peking också. Men hon älskar honom ändå 
Han har lite roligare inredning. Mattan som sitter uppsatt är för att han och Jinx inte ska komma åt varandra. Dem är inte så förtjusta i varandra.
Här är Figaros bur. Han är den enda som bor inne och han trivs som fisken i vattnet!
Buren är 120 cm lång. Sen vet jag inte dom andra måtten. Men gillar buren. Både snygg och bra. Hängmattan ÄLSKAR han 

#37 Fy va smart med mattan. Då slipper man ju allt spån och sånt som flyger hur som helst!! Kanske ska testa det :D Det är ju jobbigt när man är inomhus och spån/halm är över hela golvet :P
#38 Ja de är så smidigt! Och bara kaninen är rumsren så funkar de väldigt bra 

#39 jag säger dig att min kanin är inte rumsren :((

#40 Istället för spån kan du ha toa-lätt (papperspellets) i botten :) Flyger inte omkring lika mycket som spån, luktar ingenting och har bra uppsugningsförmåga.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Wera hade visst lagt ut på mina burar/gårdar, det är iaf #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17 ^^
#43 Den har jag gjort själv :) En handduk från IKEA som jag vikte 3 gånger. Sen igenom med små buntband i varje hörn. Dra ihop så det blir en ögla. Sen i med ett buntband i varje ögla och sätt fast i gallret. Dra åt hårt för annars sjunker den ihop. Den är väldigt populär 
#19 Jag har precis lika dan bur som dina =)
Fast jag har inget kort just nu men kan fixa =)