Vad har ni i luggarna?
Vad har ni i era teddysars luggar (om ni har något vill säga). Rosetter, hårspännen, snoddar…lägg gärna upp bilder!
(kan själv inte göra det då bildöverföringen inte funkar)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Rosetter hårspännen och en vit toffs. Han har en vit toffs hela tiden för att han ska kunna se något ;) annars brukar han springa in i väggen! Rosetterna använder jag inte så ofta. Jag orkar inte sätta på dom :P (dålig bild på morris med hårspänne :)
/Elvira :D

#1 omg vad sööt han är :)
/Sanna

#2 Kan inte annat än att hålla med :)
En bild med en rosett där han ser ut som en riktig liten tjockispudel hihi :)
Har aldrig luggarna uppsatta, känns inte som det är nödvändigt. Har i rosetter om de ska fotas ibland, och om de har, som Mumin har nu problem med ett öga. Då har dom vanliga snoddar i buren för när jag har rosetter biter dom av dom :(

Brukar inte ha nåt i luggen på Myra men hade det igår faktiskt, ett hårspänne i metallic-lila färg ;)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Har alltid en lös snodd :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Brukar ha rosetter om jag går ut i sele eller typ när jag ska fota dom. Sen fick idol ha ett gummiband i luggen när han hade fått in ett höstrå i ögat. Men annars har jag inget på mina :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#7 Sööötnos :D
Jag har vanligen inte nått i luggen på mina. Alla utom Liva ser bra. Liva är ju döv så därför klipper jag hennes lugg ibland. Fördel om hon ser nått iaf ^^ Däremot kan jag ibland sätta upp med nån fin rosett vid fotografering och när dom får leka ute ^^
Figaro med en blå rosett ^^
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Jawa har inget i sin lugg, hon ser bra ändå. Vide får ha rosett för hans lugg är bautastor!

#10 wow! :)
/Sanna

Rosett såklart^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Pakk har rosett när han hoppar och vanlig vit snodd när han är i buren. Dock fäller han nu och behöver inget i luggen, han ser ändå.
#14 Ögat är återställt nu. Jag har klippt pälsen just då ögat hade problem, och hon hade snodd i buren ;)

På Honey har jag snodd, hon är så otroligt välpälsad, hon ser ingenting alls när hon inte har uppsatt, trots att jag har klippt lite i i hennes lugg. Candy är klippt och har oftast ingenting i luggen :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se