Bra siktat lilla bebis!
Hade precis in bebbarna för en snabbkoll. Min lilla favorit som kissade i min hand häromdagen har verkligen gjort kissa-på-matte till en vana. I dag siktade den lille/a så pass att det hela hamnade på mitt ena öga! Och lite skvitter på gubbens kläder. Och oj vad han sjåpade sig för det medan jag stod där med kiss över hela mitt öga. Det är väl bara tvätta förtusan, lite kiss har väl ingen dött av ;) Fortfarande världens sötaste men vi får allt öva på rumsrenheten *s*

hahaha!
vad gulligt :) hoppas det inte börjar göra ont i ögat sen..;)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Haha, jag blev också nerkissad imorse av en bebbe XD strålen sköt ut över hela tangentbordet, på min kind och på min jeans! grrrr!

#1 Tack och lov funkar mina reflexer så jag han stänga ögat. Också har jag glasögon, men just den här gången hjälpte dom förvisso inte ett smack *fniss*
#2 Vi får bilda klubb. "Vi-som-blir-kissade-på" 
Haha ^^.
Alla Gramets bebisar och två av myrans kissae på mig idag med ^^. tog upp en och en och fotade lite och dom kissade typ direkt :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

tur att dom inte kissar så mkt i den åldern då ;)
/Sanna

#4 Du fick en riktig kissdusch då! *fniss*
#5 Det är ju det dom gör! Hur kan de små kropparna producera så mycket kiss?! 

Vilka små kissmonster alla har
Haha. Första kullen jag hade gillade också att kissa på folk. Rätt sött egentligen för när dom hade kissat klart pep dom till och slappnade av.
Undrar vad de är som gör att dom kissar såfort man tar upp dom? Och såna mängder? 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#7 Det beror på att kaninerna lätt reagerar på stimulans då de annars ska göra av sig när honan tvättar och slickar dem (på så sätt slickar hon upp bajs+kiss samtidigt). Så pillar man på dem kissar de för att de helt enkelt ska fungera så :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
#8 Men såklart
Tycker mammorna borde gå in lite oftare och tömma dom små ^^ Sprängfulla små sötbollar. Jag längtar efter bebisar 
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#0 åhh så sött ;D Men kanske inte lika kul för dej ;)

Haha va roligt..
/Elvira :D

haha min lilla 8-veckorskille kissade ner mig nyss när jag borstade honom med en mjuk borste. han gjorde det rent reflexmässigt alltså? :) (om han inte bara var sjukt kissnödig förstås)
/Sanna
När min abbe var 2 veckor gammal så skulle en kompis till mig hålla honom lite snabbt, tror du inte han försökte kissa ner henne då?;) Men hon var snabb och sköt undan kroppen så det bara kom på golvet.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/