OT - Vilken musik
Vilken musik lyssnar ni på nu? 
Är det musik ni har på datorn? Radion (CD?) Stereon? Elr kanske ni lyssnar på t.ex. youtube (länka gärna då.)

På datorn. Basic element - touch you roght now. Jag älskar den låten :) Förövrigt sjunger jag ganska mycket själv. Min mamma brukar säga till mej att sluta tjattra för att jag inte kan va tyst ^^ :p
ser ni jag bara babblar på ^^ :P
/Elvira :D

För tillfället går Kärlekssånger till ett barn (vol. 1) Och nu börjat just låten "Handens fem fingrar" av Lisa Nilsson.
Nu är de tyst men annars låter jag datorn gå på bara så de spelas en massa konstig musik blandat med ny musik ^^ Men en låt jag verkligen gillar är Advanced - Marcel Woods. Blir ofta mycket trance.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Nu har jag ingen musik, läser Harry Potter så där är anledningen.
Jag brukar lyssna på Paramore, Taylor Swift och låten "My heart will go on" den är så fin <3

Spotify eller iTunes på datorn.
Favoritlåtar just nu:
Hana Pestle-Need
Barlow Girl-Never Alone
RyanDan-Tears of an Angel
Lyssna! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sonic Syndicate - My Escape
Hmm, jag lyssnar mycket på Paramore, Blink 182, Robert Pattinson och sånna härliga sommarlåtar som man blir glad av och ofc Twilight musik ;D
#5 Need är så fin (A)<3
Emma

#1 Haha ;)
Spotify <3 Hade Spotify på min dator, men den gick sönder för någon vecka sedan och nu använder jag en av pappas och jag får inte ladda hem något på den tror jag .. och jag orkar i princip aldrig vara inne på Youtube, så det blir inte så mycket musik för mig just nu ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#7 FINAST! :D
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Lisa Lavie som gör - If I Were A Boy (org. Beyoncé)
Nu spelas Kobojsarna - Sång om ingenting 
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

#1 Jag menar right now. Skrev lite för fort där :P
#8 Jag har också spotify. Men jag laddar ner i princip alla musik så om jag skulle lyssna igenom alla mina låtar skulle det ta ungefär 7 dagar (enligt itunes).
Just nu lyssnar jag på samma låt som igår :P Men den är så jäkla bra :) Verkar som om alla här gillar rock? :P
/Elvira :D
#12 Gillar inte så värst mkt rock.
Lyssnar nu på iTunes, Taylor Swift - Love Story. <3
Rock, indie eller indierock (Y) Jag är ett prima Coldplay-fan men lyssnar även på Jet, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Death Cab, The Fray, Damien Rice mm mm :)
Favoritlåtarna varierar från dag till dag, men just IDAG är det Jacks Mannequin - Dark blue. :)) Lyssnar bara på iPoden eller iTunes :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Lyssnar på rock:p Just nu har syrran på hennes dator me rock:)
Nightwish - The phantom of the opera