Bilder: mina sötnötar.
Idag slutade jag åter igen tidigt från skolan :o) skönt! Så jag passade på att gå ut till kaninerna, borstade Mumin & Charlie lite, och så fotade jag. Det blev inte dom bästa bilderna :( (kass kamera) men vissa blev helt ok.
Så jag lägger ut dom här då. Händer att min normalhårade dvv hane blir med också :))
- Vänta med att kommentera tills jag sagt till.
_- Isa | Charlie | Mumin | Nalle | My -
Charlie bryr sig inte ett dugg om honorna, honorna bryr sig heller inte om hanarna >_> det är ju vår! *hehe* Fast vi har ju ett undantag - Nalle! han är en liten kåtbock oavsett årstid, så fort han träffar en hona ska han vara på, den här gången blev det Mumin X)
_
Det roliga med den här bilden är att preciis när jag tog den här bilden föll han ner rakt ner, i en vattenpöl med lite is, haha stackarn <3
Släppte ner han på stallgolvet, då hade Isa hoppat ner på golvet, den busen, så jag jagade efter henne en stund samtidigt som Nalle var och jagade Isa. Haha!
Klar. Nu får ni kommentera Om ni känner för det! 

Haha dom är ju så söta :) Sen gillar jag ju nalle med eftersom han e vit blåögd dvv och det är sjukt fint. Haha Han verkar vara skön ;)
My ser så len och gosig ut :)
/Elvira :D
Dom ser lite korthåriga på kroppen för jag klippte dom för typ några veckor sedan ;) (fast Charlie har jag bara klippt ytterst lite på sidorna och under hakan bara.)
#11 Nalle är hur go som hälst <3 Ja my är så len den lilla gumman som inte bryr sig ett skvatt <3

dom är jättefina :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV