Vad för Sele?
Hej allihopa.
Jag undrar vad ni har för sele? Jag har nämligen inget sele. Jag vet inte vilken storlek jag ska köpa och vart! :)
/Elvira :D

haha trodde först du menade selen när jag såg titeln, alltså en antioxidant som sveriges mark har dåligt av och som är viktigt för kaniner (och människor) att få i sig
men jag har haft h-sele från rabb-it.se förut iaf och tyckt det var bra:) men det beror ju lite på kaninen iofs. dom har snygga mönster och färger iaf :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#1 A jag vet håller på med det i skolan så jag läser alltid seleeen inte sElen :P
Asså ska jag skaffa ett bog eller h-sele. Jag hoppar ju inte precis med honom :P

det beror på om han är sprallig ute eller inte :) är han lugn eller mer busig? :)
haha ja, jag läser också automatiskt seleen 
/Sanna

Har aldrig tagit ut honom eftersom Jag fick han i början av december (har jag för mig) Och då var det ju kallt och han e innekanin. Sen e han ju snart sex månader så han har varit så liten. Så vet inte om han e sprallig. Men inne e han ganska lugn. Kanske köper en av varje :) En rosa såklart!

haha vad manligt
du kan ju testa med ett h-sele, märker du att han drar en del och så, så passar nog ett bogsele bäst som är bekvämare för ninen om det är full fart framåt :)
men dom är ju inte så dyra så:) jag ska nog köpa en av varje till min "nya" lilla kille till sommaren sen:)
/Sanna

Han vill framhäva sina feminina sidor lite mer. :) Sen vet han att det är min favvofärg :)

Jag har ca 15 selar, om inte fler. De flesta är bogselar från Rabb-it.se. Använder bogselar på alla mina kaniner :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#7 Gaha ge mig ;P!
Ska kolla på rabb-it nu :)

Vilken storlek har ni från rabb-it?

#10 Hur stora är dina kaniner? För morris är ganska smal så jag vet inte vilken storlek ;S
#11 Vart köper man bröstsele då? :o

Jag har medium till mina teddysar, det är lite lite för stort för dem, men det går bra :) Small är för litet, så det finns inte så mycket att göra åt saken ;)
www.frihetenskaniner.se
#12 Har köpt bröstsele från djuraffären.

#14 Okej såna finns inte i min djuraffär. Jag tror jag ska köpa en mellan small/medium storlek på rabb-it :) Tack för hjälpen :)
Jag har 4 st från rabb-it. Alla bogselar i medium. Fast dom mindre kaninerna kan inte ha medium så har bröstsele till dom. Funkar perfekt.
(Ändrade rubriken så du vet Gullenos!)
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#16 Bra att du ändrade den :) Den va lite konstig
Jag kanske ska åka till bromma zoo och kolla efter bröstsele för morris e ganska smal ;)

Jag har både H selar och bogselar men jag använder bara bogselarna. Måste ta och köpa lite fler också :)
Jag har H-selar och Bog-selar i S och M, om du vill så kan du testa dom olika storlekarna innan du beställer. (Du bor i stockholm va?)

#20 Jag har redan beställt, det blev small/medium från rabb-it. (tack ändå :)
Hoppas den passar annars får jag skicka tillbaka ;) Det blev en rosa och en blårandig och vitt koppel mihi :D <3 Morris är ganska smal så jag tror det kommer funka!
Hoppas selen blir bra på Morris
Haha rosa ^^ Jag har ljusblå till Jinx. Passar fint till ögonen 
Ljusblå passar utmärkt till vit, blåögda ninisar tycker jag :D
#23 Ja visst är de fint :) Sen har ju Jinx ljusblåa ögon också ;)
Jag har både bogselar och h-selar, men använder nu endast bogselarna. H-selarna var bland mina första selar, men efter att ha testat bogselarna tänkte jag "aldrig" mer använda en h-sele haha ^^.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#25 Haha ;)
Använder i princip aldrig sele på mina, jag har dem oftast lösa, men på tävling t.ex så kan det ju vara bra att ha, haha ;)
www.frihetenskaniner.se
Mina passar jättebra i medium :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"