OT Körkort!
Måste bara dela med mig av min glädje! Klarade uppkörningen idag så nu har jag körkort. Teoriprovet gjorde jag igårmorse och klarade såklart det också.
Trodde inte jag skulle få godkänt med båda kontrollanterna gav mig godkänt. 
Svävade på små moln när jag gick med min lapp i handen. Helt underbart när man har kört så mycket innan. Har säkert tagit 50 körlektioner. Det här var andra uppkörningen och teoriprovet.
Ska jag överraska mina två lillebrorsor genom att hämta dom efter skolan!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Säger grattis igen som jag sa på msn :) <3
/Elvira :D
Åh, stort grattis till dig gumman :) <3
Superroligt för dig! Nu får du köra en massa :D

Nu kan du köra och hämta fler kaniner!!! :o :)

Grattis!! Kommer själv ihåg hur lycklig man var när man klarat uppkörningen! *ler* Snart är det dags att förnya körkortet. Hujja, jag börjar bli gammal ;)
Grattis :)
Är inte det här OT förästen? ^o) Tänkte om det ska sto OT i rubriken?

#5 Jag tror inte det finns nån"OT" ;)

Grattis! :D
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

grattis! minns när jag hade klarat uppkörningen. (2005) Blev så himla lycklig :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#8 Tydligen inte här ;) hih
Wera du har så rätt ^^ Klart de ska stå OT i rubriken! Men var så himla glad och hoppig så glömde bort de.
Tack alla :D Kändes helkonstigt att köra bilen själv. Tog en tur in till Uppsala igår, bara 5 mil dit ^^
Åh vad roligt! Grattis! :D

Grattis igen:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Grattis :D
GRATTIS ;) och lycka till i trafiken =)
Tack alla snälla :D Idag blir de första gången jag åker in till Uppsala helt själv. Annars har jag haft någon med mig. Ska bli riktigt kul!
Redan sakt grattis och inte vatt här inne på flera dar. Men säger GRATTIS igen! :D
Första gången man är själv är det lite läskigt (jag fixa det redan dagen efter :P) men sen blir man så van så man tänker inte på att man är själv, mer än att det är tystare i bilen ^^
Wii idag kom mitt körkort så ska hämta ut det vid 15 :D Vet att kortet ser riktigt fult ut men slipper iaf ha ett A4 med mig.

#18 vad kul :) då kommer det kännas att det verkligen är på riktigt också :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
#19 Ja nu har jag verkligen körkort ^^ Något taskig bild på de men så är de