Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: pälsvård
Läst 979 ggr
Elliiin
0

Ska det se ut så? +klippningsdags!

Hejhej!

Har en fråga angående kaninens utseende därifrån den bajsar…  🤪Man tänker sig ju att det ska komma från ett hål, men det kommer även från ett på sidan. Det är som en sträng eller vad man kan kalla det så det kommer från 2 håll. Jag är så extremt bra på att förklara med… Men hoppas nån förstår! Ska det vara så eller är det nåt fel på mina?

Sen ytterligare en fråga! När kan man börja klippa ner en teddy som bor utomhus? Vid hur många grader ungefär? :)

Zåmbii3
0

Jag har ingen aning om hur du menar med bajset?🤔 Men kanske att du kan ta en bild?

Fråga två kan jag inte svara på.. Men jag har klippt min ena utekanins päls lite smått längst ut så att ändå underullen är kvar (Klippte henne då hon ska ha kull och jag vill ha extra bomaterial att lägga in om så behövs) och det går bra.🙂 Här har vi några ynka plusgrader just nu.

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

Elliiin
0

Ska försöka! Kanske lättare, är så sjukt dålig på att förklara ;) Ååh så mysigt med lite småkaniner! Ja då kan det ju va bra O ha lite extra… Här har det nyligen börjat bli + grader, men vill ha bort pälsen på min ena rätt snart då han börjar se ut som sjutton i pälsen med tovor. Vet inte om han har börjat fälla redan