Ny hane snart!
Åh jag är så spänd! På lördag eftermiddag/kväll åker jag iväg 30 min med tåget för att hämta min nya (framtida) avelshane från Tyskland! 😃 Han är havana wienertecknad vitörad och ska heta Eldwin. Lånar en bild från uppfödaren Dagmar (Treenehasen) så länge :) Hos henne heter han Merlin, men jag tycker inte det passar. 👻
Vad kul! Han är verkligen jättsesöt! ❤️ Kommer han att bli pojkvän till Lucy? De skulle bli såå fina ihop! 😍
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
#1 Hihi visst är han? Ja det är tanken 😊 Tänkte också att han skulle få dejta Eden någon gång också. 😎
Supersöt! Och Eldwin, coolt namn! Passar honom. :)
// Teddytussens kaninuppfödning
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~
Underbaaar!! :D
Jaaa han är så söt! Längtar som en galning tills lördag! 😍
Vad spännande att du importerar, funderar på att göra det i framtiden (men teddyvädur då) Han var ju jättesöööt! :)
#6 Ja jag hade inte riktigt tänkt det innan, men blev tipsad om uppfödningen som jag faktiskt hade spanat in sedan tidigare. 😃 Det visade sig att en kvinna som inte bor så långt ifrån mig ska dit på lördag för att hämta kaniner och hon hade plats för en till, så jag tog chansen helt enkelt! ^^
Är ju så nyfiken på om du har hämtat hem Eldwin! 😊
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
#8 Jag skulle hämtat honom sent ikväll, men eftersom personen som hämtar honom från Tyskland körde fel där nere så får han sova hos henne i natt. Men det kommer bilder imorgon när jag får hem honom. 😃
Å han är ju helt underbar. :0)