Får snart min andra teddy!
Jag är på gång att köpa en till dvärgteddy! Denna gång en liten havana wienertecknad tjej på 10 veckor. 🙂 Jag ska få nya bilder idag (tills vidare visar jag upp en äldre bild) och förhoppningsvis kan jag hämta henne i veckan.
Jag behöver dock namnförslag! Mina andra två honor som det är tänkt att hon ska bo ihop med inom en snar framtid, heter Bailey och Eden. Vill ha ett passande namn till det, alltså ett engelskt :)
Cleo, Alyssa, Lucy, Gina, Penny, Liz. :)
#1 Passade precis en hund vid namn Cleo 😃 Lucy är riktigt sött! Tack för förslag
Var köper du ifrån? Så söt ^^
#3 En dansk kvinna :)
Okej lycka till! verkligen en supersöt liten tjej 😃
#5 Tack! Ja hon är fantastiskt söt - jag har länge velat ha en havanafärgad kanin :D
Kul om du bestämmer dig för Lucy!! :D
#8 Lucy blev det, tyckte sambon också! 😃
#9 Kul! Lilla Lucy är ju som sagt jättesöt, ser fram emot att följa henne! :D
Men å. Hon är ljuvlig. Jag kikar lite efter en till dvärgteddy. Hur går det till att ta in från utlandet? Hoppas hitta en hane av mindre sort :0)))
#11 Tack! Nu bor jag ju själv i Danmark, men inom Norden behöver man inga papper eller nått och jag tror att man får ta med 10 djur per person över gränsen. Så det är lätt 🙂 Möjligt att man behöver papper från andra länder dock, för att säkra så djuren är friska och liknande.
5st får man föra över. :0)))
#13 Jaha, jag har hört jättemånga säga 10 st - snopna de skulle bli då😂
Ja och lite jobbigt vid gränsen. Hihi.