Little Mellows King Louie
Söt! Lycka till med honom :)
Föder upp:
Eurasier
www.godmode.se
Birma och Perser
www.minitassens.se
Tack :) Han är så himla lugn i buren. Så ovant jämfört med dem jag har sen tidigare. Men nyfiken i mellanåt men inge tokbus liksom. Lite blyg är han nog. Hoppas de ska lossna snart.
Så söt lillskrutt! Som sagt, man blir ju så sugen på en till bebis när man ser alla era fina… När kom han, har väl bara varit hos dig ett par dagar än? :) Det kommer säkert! Mina har alltid varit osäkra och blyga de första dagarna tills de landat ordentligt. För Puzzel tog det längre tid men hon var vuxen, tycker det gått fortare för ungar.
#4 Du kan ju ha en kull efter Pinnen så får jag en Rödögd? ;)
Åh såå fin!
Herregud vilken sötnos!
Underbar! 

Tack ja han är underbart fin!! Så tokig och rolig så! Har mest haft hondjur i mina dagar men nu börjar jag inse charmen med hanar också!
Kan säga att jag har med ändrat så mycket uppfattning om Hanar. Dock har jag haft Hanar som har varit tokiga i Könsålder, Pinket har luktat mer osv. Men Nu sitter jag med två helt underbara hanar som är världsgoa. Det finns inget i hela världen att jag skulle göra mig av med de. Helt fantastiska är de.
Ingen lukt. Inte varit trilskiga och ja.. bara underbara. 
Annika
Ge miiig! :D
Ser ut som en liten nallebjörn, så sinnes söt!
Ja verkligen nallelik. :)
Jag som vanligtvis inte gillar teddys… men den här lille! Himla fin är han. Minst sagt :)
.
Nämen åh vad söt han är !
tack ja han är gudomligt söt!
Haha åh så söt!
jätte söt! vad är han för färg? eller vad heter hans färg? den var jätte fin!
Gul/svart japantecknad. Ljus gul och med ganska små och svaga japantecken. Mest kring rumpan.
så söt 
Han är för söt :)
väldigt vacker kille!!!