Rosetter till lugg
Någon som säljer/vet var man kan köpa rosetter med gummiband att sätta i luggen på de ulliga tussarna så de ser bättre? :)
Jag har en massa kvar sedan jag var tvungen att sälja Laban. Det finns både stora och små i olika färger som rosa, röd, blå, svart, halloween tema och jultema osv. Dock vet jag inte riktigt var de är just nu pga. flytt för ett tag sedan.
Hör av dig om du är intresserad så kan jag leta fram dem. 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#1 Jag skulle eventuellt också vara intresserad, beroende på pris såklart. 😎
#2 Hehe ok härligt, återkommer med bild om någon dag (förhoppningsvis imorgon) när jag har letat fram dem. Priserna ligger mellan 5-20 kr styck beroende på storlek och detaljer. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#3 Super! Blir kul att se hur de ser ut 😃
Har säkert också några kvar sen jag hade det till några av mina teddysar.. Kan ha slängt dom dock.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4 Får be hemskt mycket om ursäkt för sent svar, men nu har jag hittat dem iallafall och här kommer priserna:
Rad 1: 20 kr st.
Rad 2 & 3: 15 kr st.
Rad 4: 10 kr st.
Rad 5: 5 kr st.
Hoppas du hittar någon du gillar! 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#6 Jag skulle eventuellt vara intresserad av den första på rad 2 och den andra på rad 5 😃 Jättesöta!
Vad tror du det skulle kosta att skicka till Danmark? De väger ju inte så mycket tänker jag :) 14 kr kanske?
#7 Ok, då håller jag dem åt dig så ingen annan kan köpa dem förens det är bestämt om du vill ha dem eller inte. 🙂 Jaa, de är riktigt fina dehär rosetterna måste jag faktiskt erkänna.
Jag kan kolla upp vad det skulle kosta så återkommer jag med svar senare! 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#8 Super! Vad snällt, tack så mycket! 😃
#10 Den svarta på rad 2 och den röd/vit färgade på rad 5 har jag lovat att Tilde ska få köpa så fort jag kollat upp vad det kostar att posta ett brev till Danmark. 🙂
Men den gula på rad 4 och den första på rad 5 är lediga. 👍
Jag kommer tyvärr inte ihåg var de är köpta då jag "råkade ramla in" på en hemsida där dessa fanns. 😕
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Mina favoriter har kommit från Anna Forsgren (http://www.nomnom.se/sida10.html) men jag vet inte hur aktiv hon är med att göra rosetter längre