Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 584 ggr
[moapetrova]
0

Varför just kanin?

Hejsan, jag gör en liten undersökning om varför folk väljer att ha kaniner. Så skriv varför just du har kanin! Skrattar

[thildaaaa]
0

Jag skaffade kanin för att jag tänkte att det var lättare i och med att man har kaniner i burar(och självklart också ute osv men till skillnad från katt alltså haha) och billigare än katt haha, att det skulle vara så här kul(och faktiskt dyrt eftersom jag vill köpa ALLT till hnm hehe) att vara kaninägare visste jag inte innan jag skaffade Pumba :) jag gillar att träna agility med min mormors hundar så tänkte att det kunde vara något som jag kunde göra med en kanin också :) sedan läste jag på en massa om kaniner och läste vad kaninägare skrev på kanin iFokus och här, blev supersugen :) nu har jag honom kvar eftersom ja älskar hnm och för att jag gillar att ha en liten mysis skuttande på golvet å mysandes i sängen

Jetaime
0

Jag var bara 13 när jag skaffade min första kanin, och anledningen till att det blev kanin var var framförallt för att jag inte fick ha hund ;) Men har haft kanin oavbrutet sen dess (är 21 i skrivande stund) och äger två kaniner, men har inte samma tid som jag hade innan, mycket med jobb och annat man ska hinna med.

Jag har både hopptävlat och avlat.