Vårbilder
Nu när snön äntligen har börjat smälta ute så skulle jag vilja se lite härliga vårbilder på våra fluffmoln. :)
Jag börjar med några bilder jag tog på Felix idag. :)
Åh fina alla är. Har du klippt ner Jambo. Funderar på att göra det med Vår hona som precis fått ungar. Men Jambo ser så jämn ut i pälsen, hur har du klippt honom? Eller är han päls så. Fin är han, väldigt fin!
#8 Han är nerklippt från nån vecka tillbaks🙂
Jag klipper bara med fingrarna mellan huden och pälsen så klipper jag efter fingrarna typ. Svårt att förklara men🤪
#9 Vi har en liten kille på 14 veckor och hans päls är omöjlig. Vi borstar flera ggr i veckan och ändå har han tovor på baken.
#10 Ja den brukar vara hemsk när dom är små, men brukar bättra på sig efter något år :)
Underbart med vårbilder 😍
Här är det inte grönt ännu, men det har i alla fall blivit varmt. Ska fixa en vårklippning på min brud i veckan tänker jag så kan jag bjuda på bild sen!
åh va fina bilder ni lägger upp! :)
längtar till all snö försvinner här också å blommor börjar komma istället.. lyckades hitta små partier i skogen här bredvid mig där det inte var snö, men har hört att det ska snöa på lördag igen så jag får nog vänta ett tag till.. suck. ;)
#15, Pumba är ju för söt! :)
#16, Åh vad fin, jag älskar verkligen viltgrått på teddy